21 Şubat 2013 Perşembe

yeni trend saatler


Öğle tatilinde ufak bir tur atayım dedim, kadınların izdiham yarattığı standa ben de uğradım.

Benim ilk defa gördüğüm modelleri paylaşmak istedim, belki modası geçmiştir bile ama benim hoşuma gitti...






Çekim fazla başarılı olmasa da saat çıplak gözle daha güzel
upuzun kayışı olan saati bileklerinize doluyorsunuz

Farklı renk ve modelleri de var.

Diğer bilekliklere de ayrıca bayıldım, onların çekimi ise :(((( ofsayt:)






Fiyatlar 25 - 30 arası değişiyor.


Devamı daha sonra ...


3 yorum:

  1. güle güle kullan çok güzeller...

    YanıtlaSil
  2. saati çok çok beğendim,bunlardan bir tane bende almalıyım,bilekliklerde harika güzel günlerde takın,ben bir takı delisiyim çok bepğendim :)
    banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. yazın tshirtlerle mükemmel uyum sağlayacak,
    yaz gelse de :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..