30 Mayıs 2013 Perşembe

yeni kitap / Bir Dilekle Başladı Her Şey

Bir Dilekle Başladı Her Şey

Dilekler, içtenlikle istenince gerçekleşen hayallerdir…
Hayata yeniden tutunmak için önünde yirmi dilek duruyordu…
Kağıda döktüğü yirmi hayal…
Acı çekmektense geleceğe umutla bakmasını sağlayacak yirmi ihtimal…
Artık bir sonraki güne güzel duygularla başlamak için hazırdı, çünkü gerçekleştirmesi gereken hayalleri vardı. Çünkü hayat her şeye rağmen yaşamaya değerdi…
Hayatınızda çok isteyip de gerçekleştiremediğiniz şeyler mi var?
O halde hemen kağıdınızı kaleminizi alın ve dilek listenizi hazırlamaya başlayın…

Amerikalı yazar debbie macomber'ın Martı Kitabevi'nden çıkan yeni kitabı...





Bitki çayları, acil durum ihtiyaç çantası her şey hazır 


kitap keyfi akşam evde başlıyor;

okuyanlar varsa değerli yorumlarınızı yazabilirsiniz :)


bademlebuduk

10 yorum:

  1. Acil toplanmalıyım kıtap konusunda:)
    Keremle doğdu 2 yıl çoçuk gelişimine dair kitaplar okudum cebimdeki bilgilerle sanırım 4 çoçuk daha büyütürüm
    bu ay silkelenip yeniden kendimi kitaplara adamalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsencim, bu kitap iyi bir seçim olabilir, ben dün başladım ve çok akıcı gidiyor gerçekten ;)

      Sil
  2. çok sevdim ben bu kitabı ve bloğumda anlatmıştım burdan bakabilirsin http://gulcennzamantuneli.blogspot.com/2013/04/bir-dilekle-baslad-her-sey.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcecim, değerli yorumlarını okudum, kitap bence de çok başarılı, dün başladım ;)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. kitabı okuduktan sonra blogdan hediye edeceğim ;)

      Sil
    2. Çekiliş linki burada:
      http://bademlebuduk.blogspot.com/2013/09/cekilis-no-5-max-factor-betty-boop-lip.html

      Sil
  4. Evde bekleyen kitaplarım arasında, elimdeki kitap bitince hemen başlayacağım :') bugün yazdığım postla ne kadar da bağlantılı olmuş. Sabırsızlandım okumak için :') Hiçbir şey tesadüf değil diye boşuna düşünmüyorum, takibe aldım sizi

    Bu arada belki sizde okumak istersiniz
    www.gozdeninmasaladasi.blogspot.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. http://bademlebuduk.blogspot.com/2013/09/cekilis-no-5-max-factor-betty-boop-lip.html

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..