27 Temmuz 2013 Cumartesi

botanik parkı Bakırköy

Bakırköy de çok büyük bir alan üzerine botanik parkı kurulmuş haberiniz var mı?
E5 yolumda giderken Topkapı istikametinde sağda kalıyor.  Yeni Bakırköy adliyesine çok yakın. Yolda görüp burası da neymiş dediğimiz mekanı bir kaç gün sonra balyanak ta gördüm.  Balyanagin o güzel fotoğraflarını görünce hadi biz de gidelim dedim.




Bol bol dinozor var etrafta. Zaman zaman ses çıkarıyorlar,  harekete geçiyorlar. 
Bir gölet, büyük bir park ve kocaman kuleler var.
Sanırım bir de sosyal tesis açılacak yakında.  Tesis açılması iyi olacak çünkü içecek ve su bulamadık :(
Gitmeyi düşünürseniz yiyecek ve içecek stoklu gidin :))
Bir de çimlerde uzanmak için piknik örtüsü...
Badem çok mutlu oldu, oyuncak da götürmüştük kumda bol bol oynadı arkadaş buldu...











bademlebuduk

7 yorum:

  1. Badem epey eğlenmişe benziyor, güzel vakit geçirmişsiniz ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Burası metrobüs durağı üzerinde olan botanik park mı? Bu kadar harika olduğunu bilsem her gün önünden geçip gitmezdim :)

    YanıtlaSil
  3. badem kızımızda pek süslü ve güzel keyfide yerinde :)

    YanıtlaSil
  4. Aşkolsun yeni görüyorum insan bir yazar ig den falan geldim diye görüşürdük :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk deneyimimizdi, tekrar gelmek istiyoruz ama o zaman görüşürüz :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..