25 Ağustos 2013 Pazar

bardabas ile eğlence #2

Bardabas ile eğlence devam ediyor.
Daha önce serimizin ilk yazısını burada paylaşmıştık. Bardabas kutularına nasıl sahip olursunuz, içeriği nedir bahsetmiştik. Merak edenler için özetlersek; Bardabas miniğinizin yaş grubuna uygun etkinlikler içeren setleri her ay kapınıza kadar getiriyor. 
Biz kutumuzu açtık ama tamamını bir seferde tamamlamak mümkün değil. Kutu içeriği dolu dolu. 
instagramdan takip edenler bilir, bu hafta sonu makas kullanmayı öğrendik Badem ile.


Badem ile zürafa yaptık, tamam itiraf ediyorum ben de yardım ettim ona :)
Noktalarımızı az bulunca gazlı kalemlerle badem de takviye yaptı.


Makas kullanma çalışmalarımda ben de çok hevesliydim. Aşağıdaki fotoğrafta tabiki sağdaki benim :) bizim evde çok sevdiğim arkadaşım aslıhan ile beraber eğlenirken biz... o zamanlar Bardabas yoktu, biz de kendimiz bir takım etkinlikler yapardık :)) Ben makası ilk kullanmaya başladığımda babamın bütün kravatlarını kesmişim, pratik olsun diye düşünmüşüm sanki, aman Badem duymasın!!!




bademlebuduk

1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..