21 Kasım 2013 Perşembe

Kirpik Perması Yaptırdım ki :)

Bu hafta instagram @bademlebuduk dan takip edenler bilir, kirpik perması yaptırdım.

Arkadaşlarımdan rica ettim adım adım fotoğraf çektik.
Rus bir uzman tarafından uygulama yapıldı bana, İspanya'dan ithal Thuya markası ürünleri kullanıldı.
Ortalama işlem süresi 40 dakika kadar, 3 farklı ürün kullanılıyor uygulamada. 2 ürün için 15 er dakika bekleniyor. 40 dakika boyunca böyle hareketsiz, gözler kapalı bekledim...
Acısız, sorunsuz, rahat bir uygulama
1,5 ay boyunca perma etkisi sürüyor.

Önce makyaj temizliği yaptım. Tabi ki Bioderma ve Diadermine kullandım. Bioderma candır :)
kozmetik deneyimleri
kozmetik deneyimleri
Kirpik boyuma uygun bigudi seçildi ve özel ilacı ile kirpiklerime uygulandı.
kirpik perması
kirpik perması

Perma ilacı sürülerek üzeri streç filmle kaplandı, 15 dakika bekleme süresi var. 
Perma ilacı ilk sürüldüğünde kötü kokuyor, bir süre sonra koku gidiyor neyse ki :)
kirpik perması yaptıranlar
kirpik perması



Ben gözlerimi çok sık oynattığım için (gözlerim kapalıyken ışıkların altında olunca kıpırdatmak çok da kolay değil benim için) havlu ile gözlerimin üzeri kapandı da ben de rahat bir nefes aldım.
Gördüğünüz tırnaklar ise Rus uzmana ait, protez tırnak, bana çok ilginç geldi, görüntü epeyce tuhaf
kirpik perması


Bir ilaç daha 15 dakika daha bekleme süresi sonunda gözlerim açıldı
işte sonuç:
kirpik perması

Çok kolay bu uygulama sonucunda kirpiklerime besleyici uygulandı. Thuya Argan Yağlı Besleyici 
Eğer daha uzun kirpiklerim olsaydı daha kıvrık kirpiklere ulaşırdım kesin...
Thuya markası alerji riskinin en az olduğunu tüm dünyaya kanıtlamış ve Avrupa Standart Belgesi almıştır.
Bu uygulama profesyoneller tarafından yapılmalıdır. Evde kendinize uygulamayı düşünmeyin bile :)
Eğitimli uzmanlara kaliteli markalarla kirpiklerinizi teslim edebilirsiniz. 
Kirpik perması 60 - 80 TL arası ücreti olan bir uygulama, 1,5 ay da etkili olduğunu düşünürsek çok da pahalaı değil aslında
Şimdi sıra kirpiklerimi nasıl uzatırım sorununu çözmekte :)
Bu konuyu araştıracağım. 




Nasıl buldunuz yeni kıvrık kirpiklerimi???







bademlebuduk

14 yorum:

  1. =)) güle güle kullan bende cok merak ediyodum bu uygulamayı sonunda kirpiklerin dolgun uzun gerek yok zararlı bi uygulama diyerek vaz gecirdiler ve acıkcası bagımlılık yapar diye korktum bende sonra hep isticektim=))
    kadının tırnakları cok itici soylemeden geçemeyeceğim onların güzel anlayışlarıda biraz farklı=) iyi ki o sırada gozunu acmadın allah korusun

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel ve dogal olmus canim, gule gule kullan yeni kirpiklerini :)

    YanıtlaSil
  3. Kirpiklerin cok hos duruyor canim. Cok guzel olmus ama bende tirnaklarin itici oldugunu soylemeden gecmek istemedim. Cok kotu duruyor. Resimlere bakarken basta ayy nasl tirnaklar diye dusundum. Sonra yok artik onlar tirnak olamaz herlde uygulama kolayligi saglasin filan diye takmistir dedim. ( kendimi kandirdim herlde ) . Yazinin devamini okuyup protez tirnak oldugunu gorunce gercegi idrak edebildim ;))

    YanıtlaSil
  4. basligi gorunce olabilirmi ki dedim. hakkaten oluyomus. kara cahilim bu konularda :) iyi gunlerde kullanin guzel olmus tabi:)

    YanıtlaSil
  5. Gule gule kullan canim :) Umarim memnun kalirsin. Bu arada tirnaklar cok kotu gorunuyor hareket etmek zor olmali o sekilde :))))

    YanıtlaSil
  6. Ben beğendim ;) Gayet başarılı görünüyor güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  7. aa böyle bir uygulamayı ilk defa duyuyorum çok ilginç geldi ama kirpiklerin süper görünüyor.
    açıkcası ben kıvrık kirpiklerden biraz şikayetçiyim onun yüzünden kalem sürmekte zorlanıyorum umarım senin için sorun oluşturmaz :)

    YanıtlaSil
  8. Uzatmak için bir çare bulursan bizimle de paylaş bu arada kirpiklerin çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Değişik bir uygulama olmuş 1.5 ay için o riske girermiydim işte orası şüpheli :))

    YanıtlaSil
  10. har,ka olmuş bence mascara ile harika duracaktır..

    YanıtlaSil
  11. Bu tarz bir uygulama olduğunu biliyordum .Bende yıllar önce fuardayken yaptırmıştım, ama seninki kadar çok bekletmemişlerdi bak demek kandırıyorlar fuarda insanı normal bekleme zamanı seninki kadarmış , çok güzel olmuş güle güle kullan , evet eğer kirpik uzatmayla ilgili birşey bulursan bizimle paylaş.

    YanıtlaSil
  12. 2013 kasimda yaptrmissiniz ... aradan gecen zaman sonucunda pisman oldunuz mu.. dokulme gibi sorunlrla karsilastiniz mi

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..