19 Mart 2013 Salı

Fatih Sur Kebap Büryan


hafta sonu demek kahvaltı keyfi demek, kebap demek

Biz bu hafta sonu cumartesi keyfinde kebaplandık

45 gün öncesinden sözleştiğimiz arkadaşlarımızla Büryan yemeye gittik.

Discovery Channel da tanıtılan, Vedat Milor'un yemek yediği 

Sur Kebap için beklentilerimiz yüksekkk ...



3 çocuk 2 aile çıktık yola :)

Çocuklar da heyecanlı onlar da Vedat Milor u tanıyor enteresan ...



orjinal sunumuyla köpüklü ayran
bol baharatlı salata, soğan, ezme

garsonlar, çalışanlar yoğunluğa göre bakarsanız ilgiliydi
mekan oldukça kalabalıktı, labirent gibi bir dekorasyonu var, 
en küçük kolon arası bile masa olarak değerlendirilmiş.

Başlangıçlar iştahımızı iyice açtı 

Özellikle hepimiz aç gitmeyi tercih ederken, muhterem eşim tıka basa dolu mideyle geldiğinden iştahı pek azdı, çay içmekle yetindi, tatlıyı bekliyormuş

kendisini buradan tekrar kınıyorum!

Gelelim kebaplara;
Meşhur Büryan Kebap

Sur Kebap

Tavuk Şiş
Kebap manzaraları işte yukarıda siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?
Ben Sur Kebap tercih ettim.
Daha önce Büryan yemiştim, porsiyonu çok az gibi gelmişti bana :) 
açık konuşmak gerekirse çok özel bir lezzet olduğunu düşünmemiştim.
En az 1,5 porsiyon söylemeniz lazım...
Zavallı kızım da aç kaldı, çorba istedik, o kadar acı gelmiş ki gözleri kızardı...
Patates de yokmuş, etler zaten acılı.
Yavru kuş ekmek ve ayranla idare etti, bir de yanımda götürdüğüm salatalıklar

sıra geldi Sur kebap meşhur tatlısına




Babanesinin meşhur tatlısını dünyaca ünlü yapmış
dondurmalı irmik tatlısı
dondurmalı irmik tatlısını yediğim en başarılı yer Dürümcü Baba hali hazırda,
Sur Kebap benim için tatlıda öne geçemedi

Çocuklar dondurmaya da tatlıya da bayıldı

ünlülerin tercihi
Pek çok ünlünün de uğradığı mekanda duvarlar ünlü misafirlerin fotoğraflarıyla süslü


mekandan ayrılış




Yeni bir mekanda tekrar görüşmek üzere 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..