5 Şubat 2016 Cuma

çok amaçlı Vaseline Nemlendirici Jel

Herkesin vardır olmazsa olmaz ürünleri. Elbette benim de evimden eksik etmediğim bazı kurtarıcı yada çok fonksiyonlu favori ürünlerim var. Bunlardan bir tanesi de Vaseline 

vazelin krem
Vaseline Nemlendirici Jel etkili ve yoğun nemlendirici bir krem olarak özellikle bu soğuk kış günlerinde devamlı elimin altında duruyor. Soğuktan çatlayan ellerimde, kış boyu ortaya çıkamayan topuklarımda, kuruyan dirseklerimde kullanıyorum. Sadece nemlendirme özelliği ile değil farklı özellikleri ile de mucizeler yaratan bir ürün. Diğer özellikleri nedir derseniz:

Vaseline Nemlendirici Jeli nasıl kullanıyorum?

Yumuşacık eller ve ayaklar için özellikle soğuk kış günlerinde akşam yatmadan önce ellerime Vaseline Nemlendirici Jel uyguluyorum, eldivenlerimi takıyorum ve gece boyu cildimi derinlemesine nemlendirmiş oluyorum. Aynı işlemi patiklerimle ayaklarım için yapıyorum. Sabaha yumuşacık eller ve ayaklar ile uyanıyorum. Haftada iki kere bu bakımı yapmaya çalışıyorum çünkü faydasını görüyorum.

Manikür öncesinde kullandığım Vaseline Nemlendirici Jel manikürün uzun ömürlü olmasını da sağlıyor. Tırnak kenarındaki etleri yumuşatmak için tırnak diplerine Vaseline sürerek beş saniye kadar ovalıyorum. Böylece fazla etleri kolayca ortaya çıkarıyorum. Bir de oje sürdükten sonra tırnak diplerine yine Vaseline kullandığımda ojeyi kolayca çıkarıyorum, bulaşmıyor.
Vaseline Nemlendirici Jel kullananlar

Makyaj temizliği için de Vaseline Nemlendirici Jel kullandığımı söylesem şaşırır mısınız? Bence deneyin ve makyaj sonrası cildinizin nasıl parlak ve sağlıklı göründüğünü keşfedin. Makyaj pamuğuna bir miktar Vaseline sürdükten sonra kolayca cilt temizliğini yapıyorum. Hele bir de koyu ruj kullanmışsam ve silmem gerekiyorsa bu yöntem kesinlikle işe yarıyor. Hem de dudaklarımı nemlendiriyor.

140 yıllık tecrübesiyle neredeyse her evde olan Vaseline kremin cilde verdiği pürüzsüz görüntü, yumuşaklık annelerimizden bize geçen bir deneyim. Neredeyse her market, eczane ve parfümeride de uygun fiyatıyla temin ediliyor. Mesela ben makyaj temizliği özelliğini şehir dışında bir düğün sonrası makyajımı temizleyecek bir ürün bulamadığımda tesadüfen keşfetmiştim. Gerçekten kurtarıcı olmuştu. 
Arkadaşım da saçlarını boyarken saç diplerine uygulamıştı ve cildine saç boyası bulaşmamıştı.
Ürünü detaylı incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

Siz de Vaseline Nemlendirici Jeli farklı şeylerde kullanıyor musunuz?






24 yorum:

  1. Vaseline yi annem de çok kullanır ben de topuk kuruluğu için kullanıyorum ama hiç makyaj temizliğinde kullanmadım. Hemen deneyeceğim bu fikir çok hoşuma gitti:)teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Vaseline cocoa butterı kullanıyorum bende çok memnunum herkesin evinde mutlaka bir tane olmanı :)

    YanıtlaSil
  3. vazelini benim çocukluğumun kremlerinden olduğu için hiç bırakamam. Neemlendiricide so günlerde benimde favorilerim arasında....
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aslında senelerin kremi vazelin ama benim hiç krem alışkanlığım yok...

    YanıtlaSil
  5. ben de çok sever ve kullanırım özellikle dirseklerime çok iyi geliyor..

    YanıtlaSil
  6. bende manikür için bu ürünü kullanabilirim. yazı için teşekkürler, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Benim evimden de eksik olmaz:)))

    YanıtlaSil
  8. Tüm zamanların hep vazgeçilmez ürünü...

    YanıtlaSil
  9. saç boyarken boya bulaşmasın diye alın kulak ve arkası enseme sürüyorum ayrıca

    YanıtlaSil
  10. gerçekten saç boyarken ve topuklarım için olmazsa olmaz ürün :)

    YanıtlaSil
  11. Burun kenarına sürülünce grip olmayı engellediğini duyduğumda hem şaşırdım hem sevindim kızımda uyguluyacağım artık:))

    YanıtlaSil
  12. Harika bir ürün gerçektende:))

    YanıtlaSil
  13. Daha önce hiç kullanmadım ama çatlayan eller için ideal gibi görünüyor,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Vaseline markasının her şeyi güzel herhalde ben de el kremini kullanmıştım çok memnun kaldım.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  15. Makyaj temizleme de kullanmayı hiç düşünmemiştim.

    YanıtlaSil
  16. Bende en çok kışın kullandıklarımdan cocoa olanını kokusuna bayılıyorum. Tavsiyenizi deniyeceğim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. krem kolık oldugum ıcın veselını genelde cok kullanırım guzel bır urun

    YanıtlaSil
  18. Benimde genel de annem evden çıkmadan önce çok az su ile kullanıyor elleri yumuşacık yapıyor.. Makyaj temizlemeyi bende hiç düşünmemistimm

    YanıtlaSil
  19. Vaselini bende evde muhakkak bulundururum .

    YanıtlaSil
  20. Saç boyamadan önce tene sürülünce de çok etkili, kalıntı bırakmıyor boya (:

    YanıtlaSil
  21. Vaseline cocoa butter kullanıyorum genel olarak vaselineden memnunum :)

    YanıtlaSil
  22. sanırım anne kremi .Çok güvenerek kullanırım.Yazın bronzlaşmada bile etkili oluyor.Hem cildi koruyor hemde yumacık tutuyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. ben klasik su bazlısını bulunduruyordum evde ama bu yeni çıkanı da deneyebilirim evde illa ki olacak:)) özellikle topuk için çok iyi bir de kulaklarımızı(su bazlı olanlar) kulak pamuğu ile temizledikten sonra yine kulak pamuğu ile az miktar etrafına beleyip kulak içlerine sürmek faydalıymış bir uzmandan dinlemiştim bazen garip bir kulak kaşıntısı gelir gitmek bilmeyeninden:) kulak içinin kuruması yüzündenmiş ben zaman zaman uyguluyorum faydasını da gördüm.
    Saç dipleri için söylenen de doğru tecrübe ettik arkadaşla:)

    YanıtlaSil
  24. Kuru ve kabarık saçlarınız varsa kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum.senelerdir kullanmadigim şey kalmadı saçlarım hem kabarık hemde kuruydu vazelini kesfettigimden beri saçlarım yumuşacık ve kabarmiyor ve banyo sonrası ıslak saça uyguluyorum sonuç mükemmel

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..