4 Şubat 2016 Perşembe

doğuma hazırlık / lohusa takımları

Doğum için geri sayım başladı. Artık son bir ayın içindeyim. Doğum için hastane çantası hazırlamaya başladım. Hastane çantası için ve doğum sonrasında kullanmak üzere pijama takımını epey zamandır arıyordum, gönlüme göre iki model buldum.

doğum çantası nasıl hazırlanır
Hastane ve doğum sonrası kullanmak için önden düğmeli modelleri tercih etmiştim Bade'nin doğumunda epey de memnun kalmıştım. 6 yıl önce aldığım model Pierre Cardin normal üçlü pijama takımıydı, lohusa takımları arasından değildi. Kırmızı ekose desenli sabahlığım vardı. Bir de gecelik almıştım ancak geceliği pek kullanamadım. 
İkinci bebekte daha tecrübeli bir anne olarak lohusa takımlarını uzun uzun inceledim. Kız bebekte pembe, erkek bebekte mavi renk takıntım olmadığı için renk konusunda özgürce seçim yapabildim. Bu defa hamileler için özel hazırlanmış lohusa setlerinden tercih ettim. İki pijama takımı aldım.
lohusa bandı


Toz Pembe Lohusa 3lü Pijama Takımı

Pembe pijama takımım; 
Yumuşacık penye kumaştan beni bunaltmayacak bir cinsten olduğunu hemen belli ediyor. 
Önden düğmeli olduğundan emzirmeye destek bir model.
Pijama altı belinde ayarlanabilir hamile lastiği bulunuyor. Hamile pantolonlarında olduğu gibi bel genişliği ayar lastiği var.
Lohusa bandı çok havalı, aynı dantel deseninde ve taşlı.
Dantel detayları ile çok şık görünüyor.
Sabahlık ise gri ve hafif parlak. Yine dantel detayları var. Diz altında, uzun bir model. 
Doğum sonrası da rahatlıkla kullanabileceğimi düşündüğüm bu takımı çok beğendim.
lohusa sabahlık

Gri Tunik Pijama Takımı 

Yedek pijama takımımı da aynı markadan Artış Collection'dan aldım. Pijama üstü yine önden düğmeli, bu benim için çok önemli...
Beyaz dantel detayları var. Tunik şeklinde olduğu için uzun, basenleri kapatacak kadar uzun. Pijama altı da yine gri renkli. 
Bu takımın üstü ince penye ama altı polar kumaştan.
İki pijama takımımla da uyumlu olacak olan sabahlığımı çok severek kullanacağım sanırım çünkü şimdiden giymeye başladım bile.
doğum çantası nasıl hazırlanır

Aynı internet sitesinden bir de ev elbisesi aldım. Hem de çok beğenerek. Elbiseyi L beden seçtiğim için büyük geldi. Sanırım kendimi hep 9 aylık hamile olarak kalacağım sandım alışveriş sırasında :) Onu değişime gönderdim S beden alacağım. Geldiğinde yine sizinle paylaşırım. Sizce hangi rengi seçtim?
doğum sonrası lohusa


Pijama ve lohusa takımlarımı Doğum Çantası Nasıl Hazırlanır videomda göstermiştim, youtube/bademlebuduk izleyebilirsiniz.









10 yorum:

  1. o pembe pijamayı çok beğendim güle güle giy ikisini de :-))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı doğumlar olsun, sağlıkla gelsin küçük bey:)

    YanıtlaSil
  3. Çoğunlukla pembe ve gri tonları seçmişsiniz. Sanki elbisede bu tonlarda olur diyorum. Hepsini güle güle iyi günlerde giyinin.Sağlıkla, sıhhatle geçsin doğumunuz. Sevgiler...))

    YanıtlaSil
  4. hayırlı doğumlar olsun iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  5. iki pijamaya da bayıldım, sağlıkla gelsin inşallah

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş güle güle sağlıklı günlerde kullanın, hayırlı doğumlar diliyorum.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  7. Kadife elbiselere de pijamalara da bayıldım. Çok zevklisiniz.

    YanıtlaSil
  8. Çok şık. O takımlarla emzirdipiniz günleri görmeniz dileğiyle

    YanıtlaSil
  9. Hepsi de oldukca şık ve tatlı. Rabbim hayırlı kolay bir doğum nasip etsinn

    YanıtlaSil
  10. Sağ salim kavuşursunuz inşallah (:

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..