29 Şubat 2016 Pazartesi

36. haftada hamile stili

36. haftada da hamile stili mi olur mu demeyin, oluyormuş. Büyüyen göbekle birlikte hayat da devam ediyor elbette. Hareketler zorlaşıyor olabilir ancak mümkün olduğunca yormadan kendimi hareket etmeye çalışıyorum. Tabi sağlığım elverdikçe. 

hamile modası
Kış aylarında hamile olmak demek göbeğinizi soğuktan korumak için büyük beden palto yada hırkalara sahip olmak demek. Eski montum hala üzerime oluyor, fermuarını kapatabiliyorum çok şükür. Bir tane de relaxfeel den gri renkli kaşe palto sipariş vermiştim sene başında, o da oluyor. Gri bir İstanbul gününde ben de gri paltomu tercih ettim. 
blogger anne, hamile anne
İstanbul'un en sevdiğim yerlerinden birinde, Ortaköy'de bir toplantıya katıldım. Toplantı öncesi ve sonrası Ortaköy sahilinde yürüyüş yapma fırsatım oldu. Deniz havası çok iyi geliyor bana. Boğazı izlemek, kuşlara yem vermek, Ortaköy Cami'nin huzuru derken çok şükür bugünümüze dedim.

Hamilelikte kıyafet konusunda en çok sıkıldığım şey aynı giysileri giyiyor olmak. Neyse ki artık doğuma az kaldı. Doğumdan sonra, hamilelikte sık giydiğim kıyafetleri bir süre görmek istemeyeceğim kesin...
hamile stili

Gebeliğimin 36. haftası ile beraber neler yaşadım, neler hissettim:


  • Hastane odası için görüşmeye gittik ve doğum için uygun bir oda konusunda karar verdik. Ailemi o oda içinde hayal ettim. Ay çok heyecanlı!
  • Doğum sonrası beni bitkin yada baygın görecek kızım neler hissedecek acaba düşüncesi aklımda bu aralar.
  • Bebeğim daha önce dönmüş, baş aşağı olmuştu ancak henüz kanala yerleşmemiş. Dolayısıyla daha zamanımız varmış.
  • Bebeğimizin ultrason görüntülerinde yağ dokusunun arttığını fark ettik.
  • Çok çabuk midem doluyor ve çok çabuk acıkıyorum. 
  • Biraz fazla yediğimde midem rahatsız oluyor. Hatta 36. haftada ilk kez mide yanması için ilaç aldım.
  • Braxton Hicks kasılmaları sıklaştı.
  • Biraz hızlı hareket ettiğimde hemen nefesim kesiliyor.
  • Hatta bazı uzun telefon görüşmelerinde nefes nefese bile kalabiliyorum...


Her geçen gün bebeğimize daha da yaklaşıyoruz sanki, sağlıkla gelsin tüm bebekler inşallah...
Allah isteyen herkese nasip etsin.
Hamilenin duasını almak çok önemli, dualarımdasınız...




16 yorum:

  1. ay hadi heyecan dorukta çok az kaldı :-))

    YanıtlaSil
  2. çok az kaldı canım heyecanla bekliyoruz berke prensimizi ...

    YanıtlaSil
  3. kızım 36 haftalıkken doğmuştu,çok güzel bekleyişler bunlar :)

    YanıtlaSil
  4. Hadi bakalım finali heyecanla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Hamilelik ve kış ayları hepsi bir arada bitecek, ne güzel bahar günleri yakın :)

    YanıtlaSil
  6. Mutlu kavuşmaya kalan saatler bile sayılabilir artık ♥

    YanıtlaSil
  7. dua et gerçekten ne çok kilo almışsın ne de görüntünde değişiklik olmuş ideal hamişsin yani :)
    bir arkadaş tavsiyesimi diye düşünürsün bilmiyorum kızın sen doğum yaptığında akşamüstü gelsin zira seni ağrılı sancılı gördüğünde hem üzülüyor hem de sana bu acıları yaşattığını düşünüp kardeşine karşı ön yargılı olabiliyor
    tabi insan ayıldığında tüm sevdikleri yanında olsun istiyor ama doğumdan çıkınca prenses modundakiler için sorun yok ama enkaz gibiydim ben ikisinde de :)) o halde görmesini istemedim

    YanıtlaSil
  8. Heyecan dorukta hayırlısıyla sağ salim doğsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah.Çok güzel duygular bunlar.

    YanıtlaSil
  10. Şahane görünüyorsun maşallah (:

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel anne olmak. Sağlıcakla.
    birgulunlezzetleri

    YanıtlaSil
  12. Çok sik olmus kaban. Bahar bebegini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. Baharı bebişle karşılamak şahane olacak, evine ömrüne mevsimine bahar gelecek:) sağlıkla güzelliklere doğsun inş.

    YanıtlaSil
  14. çıtı ğıtı bir hamile sağlıkla gelsin allah isteyen herkese de nasip etsin dualarınızda bizede yer verin sevgiler

    YanıtlaSil
  15. cnm dogumda yaptın hayırlı olsun amileliek sana yakısmıs bence 3.cuyude dusun :)

    YanıtlaSil
  16. Bebiş gelmiş sanırım Allah sağlık, mutluluk, uzun ömür versin, analı-babalı büyütsün :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..