5 Haziran 2015 Cuma

yırtık kot modası

Hem yaz hem de kış fark etmiyor, her mevsim kot giyebiliyorum. Kot kumaşının çıkış hikayesi ise işçileri yaz aylarında çok terletmeyen kolay yıpranmayan ve rahat hareket edebilmelerini sağlayan bir kumaş türü üretmek biliyor muydunuz? Hatta ilk üretimler çadır kumaşından yapılmış, denim ile renklendirilmiş.

Günümüzde ise o kadar çok yaygın ki sadece pantolonda değil elbise-gömlek-yelek-etek-montlarda da bol bol kullanılıyor. 
Bu yıl da en çok yırtık kot pantolon görüyoruz, öyle değil mi?
Summer Denim

Benim en sevdiğim de bölge bölge aşındırılmış yırtık kotlar, buradaki gibi: 

tek noktadan simetrik yırtık kot, yüksek bel modeliyle de 2015 modasını destekliyor.  

Ön kısmında yırtıkları olan dar kesim kot pantolon, asimetrik yırtıklar. 

Bir de kot tulumlar var bu sene. Yıllar önce yine modaydı kot tulumlar ancak o zamanlar bu kadar dar kesim değildi biz de rahatlıkla giyiyorduk. Açıkçası bu dar kesim kot tulumları görsel olarak pek beğenmiyorum ben, siz ne dersiniz?


İşte son olarak güzel bir kombin paylaşıyorum sizinle: 
ben en çok beyaz renk ile yakıştırıyorum kotları, siz?

Bu yaz her yerde yırtık kot göreceğiz, siz de bir tane edinin derim...


25 yorum:

  1. 17 yaşımdayken buz mavi kardeşimle yırttığımız bir kotumuz vardı, aklıma o geldi, annem görse söylenir evlenip barklandın kızım diye ama banane alacağım bi tane yine ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buz mavisi kot furyasını unutmak mümkün mü!!!
      :)

      Sil
  2. Bende bazı modelleri beğeniyorum ama genelde başkaların da :)) ama bu modellerin hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
  3. Yırtık koyları bayılıyorum. Fiyatları davayı genelde 29 dolar. Harika

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ojebahcesi adli blogun sahibini taniyor musunuz?Blogunu kullanmayacak mi acaba,ayni isimli bir hesabimiz varda eger kullanmayacaksa merak ettik :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de yaz kış kot giyenlerdenim ama yırtık kotu gençlere daha çok yakıştırıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ne hoş modeller Elifcim. Bu arada sitedeki diğer kotlar elbiseler...her yerde bulamayacağımız farklı güzel modeller var.

    YanıtlaSil
  7. Ben ilk resimdeki gibi yırtık kotları beğeniyorum. 😊 hani şu dizin tam ortasında tek bir bölgede simetrik yırtık olan kotları da bir türlü sevemedim sanki düşüp dizi yırtmış gibi bir düşünce geliyor😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simetrik ben de beğenmiyorum :))
      hatta onunla ilgili bi caps görmüştüm, amele yanığı olursa diye :)))

      Sil
  8. yırtık kot severim, ama hiç giyme cesaretim olmadı 25 li yaşlardan sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcum boşver giy canım ben sürekli giyiyorum :-))

      Sil
    2. 25 i yeni geçtik şekerim ;)

      Sil
    3. sana yakışıyor iremcim :)

      Sil
  9. bende ilknur gibiyim çok sevip cesaret edemeyenlerdenim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de henüz almadım ama alacağım bir tane bu gidişle

      Sil
  10. çok seviyorum ve imkan olsa her gün giyeceğim yaş fala farketmiyor giydim oldu modundayım :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana yakışıyor iremcim :) gerçekten beğeniyorum, benim seçmem için de yardımcı olur musun acaba?

      Sil
    2. bir keşif-alışveriş gezisi yapalım o zaman hep beraber :-))

      Sil
    3. yapalım, harika olur :)
      önümüzdeki ay ;)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..