8 Haziran 2015 Pazartesi

Esrarengiz Bahçe çılgınlığı

Boyama yapmak, mandala boyama yapmak çok çok güzel. Her yaşa hitap eden desen boyamalarında son trend ise tabi ki Esrarengiz Bahçe ve Gizemli Orman 

esrarengiz bahçe nasıl, gizemli orman kitabı
Bizim de anne kız severek boyadığımız Esrarengiz Bahçe kitabımız yolculuklarda, bekleme salonlarında zamanın daha hızlı geçmesi için keyifli etkinliğimiz oluyor.
Siyah beyaz çizimleri renklendirmek ve içindeki küçük bulmacaları çözmek bizim eğlencemiz. Kitabın sayfalarını karıştırdığınızda göreceksiniz ki en karışık yerlerde bile küçük ayrıntılar, böcekler yada minik bir kelebek bulunuyor. Bu da desenlere biraz eğlence, biraz da gizem katıyor. 
çevirmeli mum boya
Boyamalarda Stabilo kalem, mum boya, kuru boya tercih ediyoruz. Stabilo kalemleri ne kadar çok sevsem ve küçük detaylarda ince ucu ile işime yarasa da arka sayfaya geçtiği için pek kullanamıyorum. 
Esrarengiz Bahçe kitabını boyarken biz sevdiğimiz müzikleri dinliyoruz. Çok fazla konuşmuyor, renklerle duygularımızı ifade ediyoruz. 
Badem kızımla Esrarengiz Bahçe kitabımı paylaşmaktan keyif alıyorum. 



10 yorum:

  1. Son zamanlarda bir çok insanda görüyorum bende en kısa sürede almayı düşünüyorum kafa dağatmak için birebir görünüyor :)))

    YanıtlaSil
  2. anne kız boyuyor olma fikri çok hoşuma gitti ^^ inşallah bir gün diye geçti içimden :)

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
  3. bu kitabı gördüm ama alamadım içimde kalmıştı...çok keyifli bir şey bunla ilgilenmek
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Eskiden oğlumla biz de çok boyama kitabı boyardık ama bu desenler çok hoşmuş, terapi gibi zamanın nasıl geçtiğini anlamaz insan :) Anne kız size iyi eğlenceler, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuk kitabı yerine bunu boyuyoruz artık :))))

      Sil
  5. Ben de şu sıralar bu kitabı boyuyorum :)) Size kolay gelsin...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..