24 Haziran 2015 Çarşamba

mini mini babetler

Dünyada neredeyse her sektör kadınlar için çalışıyor sanki. Ayakkabı sektörü de bunların başında! Kadınlar için rahatlığı önemseyen ve kadınlara rahatlığı sunan mini çanta içinde babetler dahiyane bir fikir değil de ne?


Bir davette, düğünde, kına gecesinde, ofiste topuklu ayakkabı ile bir süre sonra rahatsız hale geliyorum. Topuklu ayakkabının rahatsızlığı kaçınılmaz son, ne kadar özel bir ayakkabı modeli de olsa topuklar bir süre sonra yoruyor. Böyle zamanlarda ev terliklerimi çok mu çok özlüyorum. 

Artık toplantılara, davetlere hazırlıklı gidiyorum:  mini çantasında katlanan babetlerle!
Yine bir topuklu ayakkabı gününde mini çantasından çıkarıp ayaklarıma geçirdiğim Roll Bab babetlerin ne kadar da rahat olduğunu fark ettim. Üstelik şık görüntüsü ile de durumu bozuntuya vermedi, elbisemle uyum sağladı. 

Gördüğünüz mini çanta/cüzdan ters çevirip açıldığında kocaman bir çanta haline dönüşüyor. Tabi ki rahatsız topuklu ayakkabılar bu çantaya giriyor. Ortada delil falan bırakmıyorsunuz :))

Benim modelim: ClassyRoll serisinden. Roll Bab sitesinde çiçekli, retro ve düz renk seçenekleri de var. 

İtiraf ediyorum ayaklarım biraz dinlendikten sonra tekrar topuklu ayakkabılarımı giyiyorum.





16 yorum:

  1. Cok sık ve pratik kadinlari fethedecek bisey olmus gercekten gule gule kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bunlar bayıldım her çantaya lazım kesinlikle :-))

    YanıtlaSil
  3. Bayildim bunlara ben ya cok guzel ve kullanislilar :-) gule gule kullan canim

    YanıtlaSil
  4. siteye baktım desenler çok güzel..hele kelebekliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  5. Ciddi manada çok güzel ve kullanışlı duruyor. ^^

    YanıtlaSil
  6. Bu siteyi bilmiyordum çok yararlı oldu teşekkürler. Keşke birde babet giyebilsem :D

    YanıtlaSil
  7. çok şıkkk çok şahane gule gule gıy :*)

    YanıtlaSil
  8. aa çok güzel..Bu ayakkabıları tuttum :)

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim. Gratis'lerde çok daha ucuz bir modeli var elim sürekli gidiyor ama bunlar kadar rahat ve kullanışlı olur mu tartışılır tabi ki. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da kullandım o da güzel, yazmıştım blogda hatta :)

      Sil
  10. çok teşekkürler güzel yorumlarınız için,
    ne derler: Daha iyisi sizin olsun :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullanın mini mini babetlerinizi :) Ne kadar çok çeşidi de varmış, topuklu ayakkabı pek giymiyorum ama giyenler için gerçekten kurtarıcı çok iyi bir fikirmiş :) Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel babetler bayıldım.Bu arada seni takipteyim ben de beklerim.
    Bloğum http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/ Görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  13. Bu babet sizmi satıyorsunuz sipariş verebiliyormuyuz

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..