1 Haziran 2015 Pazartesi

3 boyutlu çantam/çantamız

Farklı çanta modelleri denince ilk aklınıza gelen model nedir?

Benim için 3 boyutlu çanta !!! 
Comic Bag
çanta modelleri

Uzun zamandır almayı düşündüğüm çantayı bulmuş ve elbette kaçırmadan almıştım. Kullanışlı olur mu olmaz mı diye düşünmedim açıkçası. Aklıma koymuştum bir kere, fazla düşünmeye gerek yok.

Siparişim geldiğinde görüntü ve renk çok hoşuma gitti, tam da düşündüğüm gibi çıktı, bir nokta hariç: 
Kola asma yeri biraz dar!!!
Elbette bu çok önemli değil, omuzda çanta taşımayalı epey zaman oldu... 
Kot pantolon ve spor kıyafetlerimle hafta sonları tercih edeceğim 3 boyutlu çantamı pek sevdim. Ancak kaç kere taktım? Sanırım neredeyse bir yılda 2 kez!
AngelWishes isimli zet dükkanından aldım.

Tabi benden başka beğenenler de oldu :) Badem de arada bir kullanıyor :)



Sevgiler
Elif




6 yorum:

  1. Merhaba,ojebahcesi adli blogla eski bir gonderinizi gordum :)
    Kendisi hala kullaniyor mu?Ayni isimli bir hesabimiz varda gonderilerinin eski oldugunu gordum size sormak istedim,cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. hahah Badem' de daha çok yakışmış bence..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..