8 Aralık 2015 Salı

Ankara yollarında biz

2015 yılının artık son ayındayız. Kış mevsimiyle birlikte bizim evde kar özlemi iyice arttı. Badem kızım kar yağsın diye dua ediyor neredeyse her gün...

Geçtiğimiz hafta sonu -Aralık ayının ilk hafta tatilinde- aylar öncesinde Ankara'dan aldığım bir davet üzerine ailecek yola çıktık. İstanbul Ankara yolculuğumuz sabahın erken saatlerinde başladı. Kahvaltı için İsmail'in Yeri'ni tercih ettiğimizden Bolu'da otobandan çıkarak eski yola girdik. Oradaki kahvaltı da ayrı bir güzel oluyor ama... Bal-kaymak, yoğurt, salata ve kızarmış ekmekleri mis gibi.
Kahvaltıda başlayan pazarlıklar tabi ki kar ile oynamak içindi. Biz de eldivenler, atkılar, şapkalar hazırlıklı olduğumuz için izin verdik Badem hanıma.

Karlar ile oynadı ama bir de kardan adam yapalım diye tutturmaz mı? Hemen atladık arabaya!
Yanımızda da hatıra olarak bir poşet kar aldık :) Tabi kısa sürede su haline dönüştü ama en azından kardan adam yapmadık Bolu Dağı'nda...

Yollar temizdi ancak buzlanma tehlikesi vardı. Çok şükür sorunsuz bir şekilde gidip geldik. Bakalım İstanbul'da ne zaman kar yağacak?
Heyecanla bekliyoruz.

Kendime Not: Bu seyahatte 05.12.2015 25 hafta + 2 günlük hamileyim :)

1. Bende her yolculuğumda mutlaka dururum orada abla :) şuanda da Ankara'dayım nasipse aralığın son haftası istenbul'a yolculuk var benimdee :D

2. Yılbaşından sonra yağar diye bekliyorum ama hayırlısı =)

3. saçlarını bağlamışsın çok farklı görünüyor. Bu kadar olmasa da karı gördük sıra sizde İstanbula en kısa sürede yağması dileğiyle..

4. be de kar yağmasını heyecanla bekliyorum bu sene :-)) en azından siz senenin ilk karını Bolu'da da olsa gördünüz ne güzel..

5. İstanbul'a da en kısa zamnda yagması dılegı ıle ☺️

6. Ben ocağı karla karşılamayı çok özledim, İstanbul'a da yağsın kar, yılbaşını daha yakışır kutlayalım^^

7. Güya Ankara da yaşıyorum. Ama biz öyle kar daha görmedik ki :(
    Bu arada çok güzel cikmissiniz ;)

8. iyi yolculuklar. bugünkü yazıma baksan yaaa amaaa hadiii :)

9. Galiba herkesin durak noktası ismailin yeri :)

10. Manzarada sizde super gprunuyorsuniz :-) sadece prenses degil hepimiz dort.gozle bekliyoruz kar yagmasini :-)

11. Kar yağsa da artık kar topu oynasak biz de.

12. Bade isteğinde haklı valla, ben bile bu yaşımda kar yağsın kardan adam yapayım diye bekliyorum :)Mutlu günleriniz daim olsun...

13. Bademin duası kabul oldu erkenden gördü karı istanbulda yağsada bizde kızımla kartopu oynasak :))) Sevgiler..

14. çok tatlısınız
    ah bir kar yağsada istanbula biz de kardan adam yapsak diye bekliyoruz sevgiler

15. Yıllarca Ankara'da yaşayıp, kar sonrasının çilesini çekmiş biri olarak halen kar görünce özenmiyorum :) ama çocuklar için kar her zaman çok eğlenceli oluyor :)

Yorum yazan eller dert görmesin..