29 Aralık 2015 Salı

kışın olmazsa olmazları

Kış aylarında olmazsa olmaz dediğiniz ürünler var mı? Benim kış aylarında çantamdan eksik etmediğim iki ürün: 

  • Dudak nemlendiricisi
  • El kremi
Özellikle kışın soğuk hava koşullarında dudaklarım çabucak kuruyor. Eğer öncesinde önlem almazsam kabuk kabuk görüntü beni rahatsız ediyor. Hatta bu ayın başında Ankara seyahatinde her ne kadar dikkat etsem de dudaklarım fena halde çatladı. Neredeyse 10 günde kendine gelemedi! İstanbul'un havasıyla Ankara'nın havası bir değil...
Bioderma Atopik serisi Çok Kuru ciltler için özel olarak geliştirilmiş. Benim cildim normalde çok kuru değil ama kış aylarında bu seriyi tercih ediyorum. 
Dudak Bakımı
Dudaklarım iyileşince eskisinden daha özenle kullanmaya başladım dudak nemlendiricimi... Günde birkaç kez dudaklarıma ve çevresine yedirdiğim Bioderma Atoderm Lip Balm dan çok memnun kaldım. Çok şükür tekrar sorun yaşamadım. Ruj tipi dudak nemlendiricilerinden daha etkili olan bu ürünü çantamdan eksik etmiyorum. Parfümsüz olduğu için de çok memnunum. Tabi ki paraben içermiyor.

El Bakımı
Kış mevsiminin zorlu şartlarından etkilenen eller için de gün içinde birkaç kez nemlendirici kullanmak gerekiyor. Çantamdan eksik etmediğim Bioderma Atoderm Ultra Repair el kremi 50 ml ambalajı ile ağırlık da yapmıyor bana. Yapışkanlık hissi vermiyor, çabucak emiliyor. 

Sizin kış aylarında çantanızdan eksik etmediğiniz ürünler neler?




5 yorum:

  1. Kışın soğuklarla birlikte cildim de kendinden geçiyor. Bu ürünlere bir şans vereyim ben de.

    YanıtlaSil
  2. Ben de güzel bir el kremi arayışındayım, Bioderma'yı da deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Dudak nemlendirici kullanmıştım gerçekten çok iyi.

    YanıtlaSil
  4. benim de el kremim ve dudak koruyucularım sürekli çantamdalar yoksa feci çatlar dudaklarım..

    YanıtlaSil
  5. Fiyatları ne kadar acaba

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..