10 Aralık 2015 Perşembe

Ankara'da Ebrushka Brunch

6.Aralık.2015 Pazar günü sevgili Ebru'nun Ebrushka yeni yıl kahvaltısı davetiyle Ankara'da idik. Hamileliğimde 25 haftayı doldurmuş olmam bize engel olmadı. Doktorum da izin verince biz de ailecek yola çıktık ve Ankara'da bir hafta sonu geçirdik.


Ebru beni davet ederken geçen seneki benim davetimi çok beğendiğini de söyledi, bu konuyu dile getirmesinde benim 2014 bademlebudukdavet'in senesinde-aynı günde! onun etkinlik yapıyor olması idi. Bu da beni ayrıca memnun etti, davetini kabul ettim.
#ebrushkabrunch etiketiyle sosyal medyadan da takip edebileceğiniz buluşmanın mekanı da çok şıktı. Holiday İnn Çukurambar Ankara hakkında daha önce yazmıştım.
Holiday İnn Çukurambar kahvaltı servisi yanında meşhur pidelerinden de ikram etti. Pideler gerçekten meşhur olmayı hak ediyor doğrusu, çok lezzetli idi.
Holiday İnn Çukurambar'da ayrıca 25.Aralık.2015 gecesi Ziynet Sali sahne alacakmış, Ankara'da iseniz değerlendirebilirsiniz.

Bizim için kırmızı tüylü taçlarımızı instagram Gülhan hanım hazırlamış. Blog yazarları bir araya gelir de sohbet muhabbet olmaz mı? Hemen sohbete başladık biz. Ebru masanın bir ucunda da olsa kız kardeşi Elçin masanın diğer ucu ile harika ilgilendi. İyi vakit geçirdik.

Bu fotoğrafta Larcenciel Blog Başak ve Canan a Cananzerkinli.com ne anlatıyorsam artık :)

Buluşmaya katılan firmalar da oldu. Ankara'dan Dalton kozmetik ve Gomlekchim. markalarından bize bahsettiler. Gomlekchim kişiye özel gömlek siparişleri alıyor, süper bir hediye fikri değil mi? El yapımı yılbaşı süsü ise Dem'den. İnstagram/

Tatlimocom da lezzetli kek ve meyve sepetlerinden göndermiş. Ayrıca %25 indirim çeki! Acaba kime sürpriz yapsam :)

İnstagram/@ThinkpinkOrganizasyon hediyeleri sadece taç değildi, kırmızı oje ve yılbaşı süsü de vardı. Sunuma bayıldım. 

Revox ve Dermokil de sponsorlar arasındaydı. Revox At kuyruğu bitkisi özlü saç kremi ile katıldı. Dermokil de el ve tırnak bakım ürünleri, şampuan ile katıldı.

Prozinc Şampuan ve duş jeli. Prozinc Salicade duş jeli Salisilik içeriyormuş, merak ettim, kullanacağım ilk fırsatta. 

Pakmaya oldukça zengin bir paket göndermiş. Tatlı komasına girmek garanti :)) Bizim kız da bayıldı tabi ki! Ellere baksanıza :)

Binboğa Kooperatif balı ise 3 farklı balından göndermiş. Facebook sayfalarını mutlaka incelemenizi öneriyorum. 

Tabi ki hediyeler bu kadar değil, devamını ikinci bir postta yazacağım.
Bugüne dair güzel insanlarla güzel bir kare ile hoşça kalın diyorum. 





Sevgilerimle,
Elif.




10 yorum:

  1. Ayağına sağlık iyi ki tanıştık seninle öpüyorum tatlı anne 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. davetin için ben teşekkür ederim ebrucum, iyi ki ben de seni tanımışım güzel anne

      Sil
  2. Ay Elif'cim cidden, ne anlatıyorsan nassıl kınayarak dinlemişim hahahah çok güldüm :) Öpüyorum seni, Bade'yi ve minnak oğlanı :)

    YanıtlaSil
  3. Herşey çok güzeldi tanıştığımıza da çok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  4. organizasyon kusursuz, sizler de mükemmel olunca tadından yenmez olmuş :-)

    YanıtlaSil
  5. Keyifli bir etkinlik olmuş. Yeni günlerinizde böyle güzelliklerle geçsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Elifcim instagramdan takip ettim çok güzel bir etkinlik olmuş ..

    YanıtlaSil
  7. iyiki geldiniz, ne keyifli bir gündü :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir etkinlik olmuş, hediyelerinizi güle güle kullanın.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Seni tekrar görmek çok güzeldi, annelik sana çok yakışıyor canım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..