22 Aralık 2015 Salı

LCWbaby mobil uygulamasını inceledik

LC Waikiki bizim evin de popüler markalarından bir tanesi. Özellikle Badem hanım okuldaki diğer arkadaşları gibi LC Waikiki mağazası gördü mü boş geçmek istemiyor. Benim de çocukluğumdan tanıdığım bir marka olarak neredeyse hepimizin markası olmuş diyebilirim.

LCWbaby aplikasyon
LC Waikiki yakın zamanda anne adayları ve anneler için hatta babalar için süper bir aplikasyon yapmış: LCWbaby
Blogger anneler LCWbaby mobil uygulamasını incelemek ve ilk kullananlardan olmak üzere LC Waikiki ekibi ve Acıbadem Fulya Hastanesi doktorları ile bir araya geldik. 
LCWbaby mobil uygulama
LCWbaby mobil uygulaması içinde hamilelik kontrolleri, kilo alımı tablosu, bebeğin anne karnında gelişimi gibi pek çok konuya ışık tutarken bebeğin dünyaya gelişinden sonra da doktor kontrolleri, aşı takvimi, bebeğin 24 ay boyunca gelişimi hakkında da bilgilerle anneler ve anne adaylarına destek oluyor.
LCWbaby mobil uygulaması Acıbadem Fulya Hastanesi doktorlarının verdiği içerik desteğiyle hem hamilelik sürecinde faydalı bilgilere ulaşmayı sağlıyor hem de doğum sonrasında bebek ve anneler için önemli gelişmeleri takip etme fırsatı sunuyor. Acıbadem Fulya Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Hüsnü Görgen ve Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Doktor Ülkü Tıraş biz annelerin sorularını da yanıtladı. 
LCWbaby Appstore ve Googleplay ücretsiz uygulamalar arasında kolayca bulabilirsiniz.
Ben hemen uygulamayı indirdim telefonuma. İkinci hamileliğimde bu tip uygulamaların nimetlerinden bol bol faydalanmaya çalışıyorum. En sevdiğim özelliklerinden bir tanesi de isim seçenekleri sunması oldu. Bebeğinizin cinsiyeti belirlendikten sonra isim bul bölümüne girip telefonu sallıyorsunuz, anlamlarıyla birlikte isim seçenekleri çıkıyor karşınıza... Henüz isim konusuna karar vermediğimiz için bu alanı bol bol kullanıyorum ben. Favori isimleri ise unutmamak için kayıt edebiliyorsunuz.
hamilelik
Doğumdan sonra da bebeğin gelişimi, aşıları, kontrolleri hakkında hatırlatmalar yapan aplikasyon emzirme, bebek bakımı, alt değiştirme  gibi konularda da bilgi veriyor. İlk 24 ay bebeğin boy, kilo, baş çevresi gibi ölçümleri kaydedebileceğiniz gibi bebeğinizi fotoğraflarından bir arşiv de oluşturabiliyorsunuz. Badem için de bir kayıt oluşturdum hemen. 
LC Waikiki'nin bu örnek alınacak mobil uygulamasını Appstore ve GooglePlay'den LCWbaby yazarak ücretsiz olarak indirebilir, blog sayfasını da www.lcwbaby.com dan takip edebilirsiniz.









10 yorum:

  1. LCW bizimde ilk uğradığımız mağazalardan biri.Uyulama da çok iyi düşünülmüş...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir uygulama olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Her geçen gün gelişen bir marka.

    YanıtlaSil
  4. Ben de seviyorum. Hem çok yerde var kolay ulaşılıyor hem de personeli gayet ilgili...

    YanıtlaSil
  5. mantıklı bir atak

    YanıtlaSil
  6. Hem uygun fiyatlar hem de yaygın bir mağaza zinciri var. oğlum küçükken biz de çıkmazdık hiç...

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  7. LCW'nin çocuk giyimini ben de çok beğeniyorum...

    YanıtlaSil
  8. Uygulama kesinlikle iyi düşünülmüş.. Her yaş için mutlak nokta.

    YanıtlaSil
  9. Uygulama çok İyiymiş :) özellikle isim özelliğine bayıldım :)))
    Benimde vazgeçilmez markam lcw :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..