30 Aralık 2015 Çarşamba

Narkutu GEBE Aralık ayı kutusu

Narkutu Gebe ve Bebe hakkında daha önce burada bahsetmiştim. Nisan ayında tanıştığım Narkutu ile yollarımızın tekrar gebe olduğumda kesişmesi çok güzel oldu. 

Sizler de Narkutu.com dan Gebe ve Bebe paketlerini inceleyebilirsiniz. Bir hamileyi mutlu etmek çok kolay, üzmek de... Oldukça hassas olduğumuz bu özel dönemde normalde kırılmayacağım, aman canım boşver diyeceğim şeylerde hassasiyet yaşadım. Tam tersi ufacık şeylerden de mutlu olmayı başardım. Hamilelik işte, hormonlar bir başka çalışıyor :)
Hamileleri de onlara özen göstererek, ufak sürprizler yaparak mutlu etmek mümkün. Ben de bu ay narkutu.com dan çok güzel bir paket aldım.

Bu zengin paketin içeriğindeki her şey ince düşünülmüş de eklenmiş, neler var birlikte bakalım:
Cam su matarası
Hamilelik döneminde bol su içmek gerekiyor. Cam şişe de en sağlıklısı! Narkutu paketimden çıkan cam su şişesini günde kaç kere dolduruyorum saymadım ama sarı rengi ile beni çok mutlu ediyor.
Tavşan Oyuncak
Bebeğim için tatlı bir uyku arkadaşı olan tavşancık çok şirin. Üstelik yumuşacık. Minik bebeğimizin ilk oyuncaklarından bir tanesi oldu. Hamile anneler bebeği için bir şey aldığında nasıl mutlu olur bilirsiniz.

Kuru Dut
Sağlıklı ara öğünler için anne adaylarını düşünen narkutu, paketine kuru dut eklemeyi de ihmal etmemiş.
Süsler
Yeni yıl yaklaşıyorken yılbaşı süsleri olmaması düşünülemezdi herhalde değil mi? 
English Home'dan altı adetlik mini mumlar ile yılbaşı süsleri var pakette. Yeni yıl konseptine uygun olarak hediyelik kutu ve ağaç süsleri de paketten çıkıyor.

Aralık ayı Narkutu gebe içeriği işte böyle, bebek doğduktan sonra da Narkutu Bebe paketlerini düşünebilir, kendinize armağan edebilirsiniz yada anne adayı bir arkadaşınız için böyle bir sürpriz hazırlayabilirsiniz.
Unutmadan ekleyeyim; narkutu paketlerinde kargo ücretsiz!
İnstagram: narkutu hesabını takip ederseniz kutu içeriklerini hiç kaçırmazsınız...





2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..