21 Mart 2014 Cuma

Ankara'da gulshendoganile8mart etkinliğindeydik

Sevgili Gülsen'in Ankara Kadınlar Günü buluşması davetlilerindendim. Güzel arkadaşım bu ilk etkinliği için ilk karar verdiği günden itibaren müthiş bir heyecana sahipti. Ben de onun heyecanına ortak oldum...
Cuma gününden çıktık yola ailece... Blogger family olarak düştük Ankara yollarına. Gülsenciğime cuma akşamından yardıma gittim, bir kaç saatte toparladık bir şeyleri ama daha çooook iş vardı. Gülsen'in eşi ve muklu Kerem'i de üstlerine düşenleri yapmışlar, büyük bir sabırla koliler, kutular taşınmış, teşekkürler...
Gülsen ile işleri biraz olsun toparlamanın verdiği gururla pozumuz:

Etkinlik sabahı kızlarla kuaförden sonra Bahçelievler Ankara 7 on heaven mekanda buluştuk. İşte beni bekleyen masa:


Gülsen'in açılış konuşması ve kahvaltı ile devam eden buluşmamızda ankaralı ve İstanbullu bloggerlar kaynaştı. Bu güzel etkinlikle ilgili daha fazla bilgiye #gulshendoganile8mart hashtag ile ulaşabilirsiniz. 

Gülsen ile blogger pozumuz:


Sosyal medya üzerinden takipleştiğimiz tatlı Ankara bloggerlar ile tanışmak, sohbet etmek çok güzeldi. Bol bol fotoğraf çekildi tabi :)

Gülsen'in son derece titiz davranarak seçtiği bir dünya sponsor vardı. Dillere destan :) Bu paketler çok güzel, çok keyifli! Bir de bu firmalarla tek tek görüşmek, kargoları almak, eve taşımak, organize etmek, etkinlik mekanına taşımak hiç de kolay değil... Sevgili Gülsen'e, ailesine ve sponsorlara kocaman teşekkürler....
İşte bu firmalar ve hediyeleri:
Silk&Cashmere ten çok şık ipek şal

Çekiliş ile benim payıma düşen Apolena dan çok şık bir yastık, Mehtap'tan şirin bir kettle, Bulgarian Rose'dan göz çevresi bakım kremi

Çilek Odası da bizimleydi, harika bir nevresim takımı Badem için :)
Murat Bey peynirleri süper ötesi bir paket hazırlamış, lezzetli peynirlerin yanında bir de güzel bıçak var

Baby Corner çok tatlı, hoş sunumları ile bizimleydi.


Tanaçan Kozmetik China Glaze ojeler ile bizimle


Lindt e bu güzel çikolata paketi için teşekkürler


 Lotis Pharma  ve Aknicare  Paketi


Axesayra dan çok şık bir bileklik, favori bilekliğim bu aralar

Söke Un  ürünleri, isme özel tasarım ajanda  Miya Design  
İxora parfüm seti  Durance indirim kuponu ve Desenli Keçeler 


Kotex den güzel bir paket, Nivea Cocoa Butter Losyon, Şölen den Milango ve çok lezzetli Lokkum 
En güzel ürünleriyle Alix Avien 


Bebak'tan Acı Badem Sütü ve Sabunu, Schwarzkopf Osis+ ,  Neutregena dan süper zengin bir paket,  HC Hair Care den saç maskesi


Doğuş'tan bol çeşitli bir paket ne çok çay çeşidi böyle ve  Cips paketi :) Lindt den özel bir tatlı paket, Porland'dan çok özel 2 kişilik Türk Kahvesi fincanı


Yine Apolena'dan harika bir makyaj çantası, Neva dan zengin bir set, kutusuyla-ürünüyle çok güzel, Fresh'n Soft tan kişisel bakım seti, Duru Bulgur dan tarif kitabı - nohutlu bulguru ilk defa deneyeceğim

Watsons dan harika bir ürün paketi, Lavera ürünleri, Otacı dan şampuan ve sabun, Mumyak tan gül mum

Jane İredale 3 harika ürün içeren bir paket yapmış. yine kaliteli yine farklı ambalaj -unutmayın Jane İredale sadece eczanelerde satılıyor-   
Doğadan Çay dan bol bol çay çeşidi ve yeşil Doğadan fincanı! Özellikle Mistik çayı çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Dr. Oetker de çok lezzetli ürünleriyle bizimleydi.

Cyrene den makyaj temizleme solüsyonu hediyesi geldi

Elite Cosmetics ve Catherine Arley den dolu dolu makyaj ürünleri...

Nasovak ise bize ürünlerini etkinlik sırasında tanıttı. Burun tıkanıklığı için çözüm önerileri var. 

Berrak Turşuları tek tek sarıp sarmaladığı konserve turşuları ile bizimleydi

Vekem Giyim den şık bir elbise

Altunbilekler Market Ankara dan 30 TL hediye çeki, aynı gün içinde kullandım hemen :)

Rapunzel Hair ile ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz. 

Kurabiyeleriyle Sibelin Tarif Defteri, Sabun ve şirin kolonya şişesiyle Mini Fabrika, hoş sunumuyla Dream and Cream, şans çubukları ile Gırla fikir 

Diğer sponsorlar ise:
Cook - Mor Cosmo - Kozmoya - Kozmoklinik - Nobren Parfüm - Evim net - çok beğendiğim ama maalesef bana çıkmayan Kanca Ev aksesuarları - Ar Yıldız - Keep Color - Moda Sor - Modies - Mac - Very Cup cake - Dekor Sor - Victorinox - Baby Mall 

Etkinliğe katılan blogger arkadaşlar ve son olarak toplu bir fotoğraf:





sevgiler
Bademle Buduk Elif






22 yorum:

  1. Seninle tanıştığıma memnun oldum :)
    Gülsen' e teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Seninle tanışmak çok güzeldi, umarım tekrar görüşme fırsatımız olur, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sevgili masa arkadaşım, benim için de çok güzeldi

      Sil
  3. Çook güzeldi tekrar buluşalım :) kızınıda al gel çıkın çıkın gelin :D

    YanıtlaSil
  4. sizinle tanışmayı bende çok isterdim :( bu tür etkinliklere keşke bende katılabilsem...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de isterim doğrusu :)
      Umarım bir fırsat olur :)

      Sil
  5. iyiki geldin yüzyüze görüştük :) Her zaman Ankara'ya bekleriz :)

    YanıtlaSil
  6. Benim haberim yoktuuuu :(

    YanıtlaSil
  7. tatlım benim iyiki varsın badeyi göremedim bu sefer ama nisan geldiğimde mıncıracağım..

    YanıtlaSil
  8. takip ettiğimbir bloggerı tanımak çok zevkliydi :)

    YanıtlaSil
  9. Sizinle tanışmak çok güzeldi, umarım tekrar görüşürüz sevgilerimi bıraktım

    YanıtlaSil
  10. Seninle ne guzel Kacamak yaptık kahve artı xxx..

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir gündü.Seni tanımış olduğum için ayrıca sevindim canım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..