25 Mart 2014 Salı

Bardabas ile eğlence #8

Mart ayı Bardabas kutumuzun teması ''çiftlik''
Çiftlik hayvanları ve çiftlik hayatı ile ilgili birçok aktivite yer alıyor kutumuzda. 
bardabas çiftlik kutusu

Kutu içeriği ile uyumlu Gül Çiftlik kitabımızı neredeyse her akşam okuyoruz bu aralar. Annesi ile markete giden çocuğun süt, yumurta ve peynir üzerinde gördüğü resimler ile başlıyor hikaye... Amcasının çiftliği olan Gül Çiftlik ziyareti ile devam ediyor. Kümes ve ahır nedir öğreniyoruz.
bardabas gül çiftlik

Çok tatlı sevimli bir kuzu yaptık kutudan çıkan materyaller ile sanat köşemize astık bile!

bardabas kutu

Yumurtadan çıkan civciv de çok keyifli bir aktivite idi... İtiraf ediyorum bu civciv ve yumurtayı yaparken Badem kızıma pek fırsat vermedim ben yaptım :) Nasıl, güzel yapmış mıyım?

bardabas kutu

Salyangoz ile oyun oynadık, inanın hatırlamıyorum kaç yüz kere oynadığımızı :)))

Ben işteyken babaanesi onu defalarca yenince bizim salyangoz oyun setimiz haşat oldu da bu oyunu bıraktık...
Çiftlik evimiz tam istediğimiz gibi olmadı ama elimizden geleni yaptık:

Badem'den annesine kadınlar günü için tebrik kartı, Bardabas kutumuzdan çıktı yine... İçine de ''anneciğim seni çok seviyorum'' yazmış :)

Bardabas ile bu ay aktivitelerimiz böyleydi,
Tekrar görüşmek üzere
facebook
bademlebuduk

8 yorum:

  1. Ay ne güzeell, bende alıcam sanırım bundan artık, her ay yaparız oğluşlarla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde bayıldık Şebnemciğim al al epey eğlenceli vakit geçirirsiniz..

      Sil
  2. Kesinlikle çok eylenceli ve keyifli vakit geçireceğiniz bir aktivite kutusu yiğenlerime aldım ve okadar mutlular ki her etkinlikte farklı birşey öğreniyorlar :) Teşekkürler Bardabas

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Bardabass :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu beğenerek takip ediyorum. Mimlenme zincirinde ben de sizi mimledim. Dilerseniz siz de devam edebilirsiniz :))))

    YanıtlaSil
  5. bardabas çok güzel bir pakete benziyor

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..