6 Mart 2014 Perşembe

Badem'den kolay ve lezzetli bir pasta tarifi


Biz anne kız hep bir şeyler peşindeyiz... Boş duramıyoruz. Oyun oynuyor, dans ediyor, kitap okuyoruz daha neler neler...
Bazen de mutfakta oluyoruz. Annesi kadar iştahlı olmasa da mutfak işlerini seviyor Badem şimdilik... 
Geçen gün ilk defa Bademi pasta yerken görünce İkea'da ''neden biz de pasta yapmıyoruz?' dedim...

Önce önlük takıldı, pembe sandalye mutfağa geldi -Badem ancak onun üzerinde tezgaha yetişebiliyor-
Kollar sıvandı, işe koyulduk...

Malzemeler:
Bir paket pasta tabanı
Pasta kreması 
Muz
Süt
Nescafe


Tarifi Badem'den dinleyelim:
önce hazır kekin bir tanesini pasta tabağımıza koyuyoruz. annemizin hazırladığı sütlü kahve ile kekimizin her yerini ıslatıyoruz.
kolay pasta tarifi

Annemizin yardımıyla pasta kreması için gerekli malzemeleri karıştırma kabına alıyoruz. İyice karıştırıyoruz. Yorulursak karıştırması için annemize veriyoruz.
pasta kreması hazırlama

Bir kata kremayı koyduktan sonra biz babama sürpriz olması için muz koyduk. Üzerine diğer keki kapattık ki babam görmesin... Yine keki ıslattık kahve ile üzerine krema sürdük. Renk renk şekerlerle pastamızı yine ben süsledim.
pasta süsleme

Babam tam 3 dilim pastayı bir defada yedi biliyor musunuz? 
Komşularımıza da yaptığım pastadan ikram ettim.
Kendim de bir dilim yedim.
annem sonra bana yeni pastalar da öğretecek,
afiyet olsun...


bademlebuduk

5 yorum:

  1. eee tabi bu ballı badem kızın elinden pastayı tabi yer babası :) ne lezzetli olmuştur o pasta:) heee unutmadan ben pastacı çırağı arıyorum, senin kıza iş teklifinde bulunsam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tabi senin gibi iyi bir usta ile çalışsın :)
      bi görüşün siz yine de :))

      Sil
  2. Minik ellerini ısırırım senin :) maşallah

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel biran icin kızımın acilen büyüdüğünü hayal ettim :) afiyet olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Allah sağlık versin kuzularımıza
    hepsine....

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..