11 Mart 2014 Salı

düşündüğümden farklı çıktıysam evden

Bu aralar ben de hayatım da karmakarışık bir haldeyiz... İşlerin yoğunluğu, bademin oyun grubuna başlaması, şehirler arası ziyaretler, etkinlikler derken yorulduk... Bu sabah kot eteğin altına kahverengi çorap ve siyah çizme giyen de benim!!!
Gözler yarı açık ise bazen görmezsin ne giydiğini :)

Bugün arkadaşımın tavsiyesi ile Alix Avien rujumu denemeye karar verdim. Mat ve ipeksi görünümü çok hoşuma gitti. Nemlendirme ise tam benim ihtiyacıma göre bir çözüm :) İlk defa kullandığım Alix Avien Maxilip Lipstick ruju beğendim. Benim kullandığım renk, ten rengine yakın: Maxilip Lipstick No:320
mat alix avien

Rujumu hangi oje ile kombinledim peki?
kot etek, kahverengi çorap, siyah çizme :))) kombinimde ojelerim ise: 
China Glaze Frostbite elektrik mavisi
elektrik mavisi

Bazen de böyle şaşkın uyanıyorum sabahları ne yapalım :))


bademlebuduk



2 yorum:

  1. olur öle yorgunluktandır hem ne var yakışır hepsi birbirine...

    YanıtlaSil
  2. O neki ben bir çorabı giyip digerini giymemisim allahtan görünmüyor ama ayğim donmuştu :))) rujun yazısı gelmeli! :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..