31 Mart 2014 Pazartesi

Nashi Argan Saç Bakımı ürünlerim

Nashi ürünleri ile sevgili Serap'ın etkinliğinde tanıştım. Şık çantası içinde bayıldığım ürünleriyle...
nashi set
Argan hakkında daha önce bilgi vermiştim:
Argan sadece Fas'ta yetişen özel bir ağacın (Argonia Spinosa - 10 metre boyunda - 150-200 yıl yaşayabilen dayanıklı bir ağaç) meyvesinin çekirdeklerinden Fas'a özel yöntemlerle üretilmekte. Bol miktarda E vitamini içerir, antioksidandır. - bu ağaç UNESCO tarafından koruma altında imiş-


Nashi'nin güzel paketini 2 aydır kullanıyorum. Her bir ürününü ayrı seviyorum. Bu ürünleri bir sürü salonda da standıyla birlikte gördükçe de tavsiye ediyorum.
Nashi Argan ürünleri tüm saç tipleri için uyumlu. Günlük kullanım için uygun. %47 oranında argan içeriyor.

Set içeriğindeki ürünlere gelelim;

  • Nashi Argan şampuan  200 ml

Benim saçlarım dalgalı ve biraz da ince telli dolayısıyla kabarmaya müsait! Saçlarımı artık kolayca tarayabiliyorum. Dolaşmıyor. Kabarmadan hacimli görünüm ve ışıltı etkisi beni etkiledi. Bir diğer etkileyici özelliği ise mis kokusu...
Paraben içermiyor!


  • Nashi argan nemlendirici Sprey Maske 150 ml

Hafif nemli saçlarımda uçlara uyguluyorum. Kuru saça da uygulanabiliyor. Şekil vermeme yardımcı oluyor. Yumuşacık ve canlı saçlar için destek. Saçlarımı yağlandırmıyor, kurutmuyor, ağırlaştırmıyor. Yumuşacık saçlar :))


  • Nashi Argan Besleyici Yağ 100 ml

Serinin bakım ürünü. Özellikle Nashi şampuandan sonra ıslaklığın fazlasını havlu ile aldıktan sonra, kurutmadan önce saçlarıma uyguluyorum. Az miktarda kullanmak yeterli geliyor.Saç diplerime sürmüyorum. Durulanmıyor.  
nashi sprey

Bir ürünü destekleyici diğer ürünleri ile kullanmayı çok seviyorum. Şampuanı, bakım yağı, saç şekillendiricisi hepsi takım olduğunda etkisi de farklı oluyor. 
Nashi ile tanıştığıma çok memnun oldum. 

Sizin saç bakımında dikkat ettikleriniz neler?


5 yorum:

  1. Bayıla bayıla kullanıyorum bitmesin diye dua ediyorum o derece :)
    Cok guzel kokuyorlar ve anında 2-3 kullanımdan sonra fark edilir değişim oldu bakımlı gözüküyor artık saçlarım.

    Sevgiler,
    Fulya

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan tatlım, bende müthiş memnunum Nashi den:)

    YanıtlaSil
  3. ben de bayılıyorum canım :)

    YanıtlaSil
  4. MErak ettiğim ürünler arasında canım.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..