18 Mart 2014 Salı

Badem'den masallar

Badem'den Pamuk Prenses masalını dinlemek ister misiniz?
O anlattı ben yazdım… Tamamen orijinal…
pamuk prenses masalı

Bir yokmuş iki varmış… Evvel zamanda çok güzel bir kız yaşarmış, adı Pamuk Prenses imiş. 
Pamuk Prenses bir gün ormanda gezmeye çıkmış. Evini kaybetmiş. 
Küçük bir eve saklanmak istemiş. Evde 7 küçük sandalye, 7 küçük tabak, 7 küçük çatal kaşık, 7 küçük yatak varmış. Bu evi görünce çok şaşırmış ama uykusu gelmiş. Pamuk Prenses uyumuş bile. 
Sonra evin gerçek sahipleri gelmiş. Onlar yedi cücelermiş.
Pamuk Prensesi görünce ''ayyy ne kadar güzel bir kız, ne kadar güzel uyuyor'' demişler. 
Pamuk prenses uyanınca onlara olanları anlatmış. 
Yedi cüceler ''biz sana evini bulmana yardımcı oluruz'' demişler.
Sabah olunca kahvaltılarını yapıp hemen ormana gitmişler. 
Oraya bakmışlar evi bulamamışlar, buraya bakmışlar evi bulamamışlar… 
Karşılarına prens atlı bir prens çıkmış. Prens beyaz bir şeyler giyiyormuş. 
Prens, pamuk prenses ve yedi cücelere ''benim atım çok hızlı size yardım edebilirim'' demiş. 
Pamuk prenses, prensin atına binmiş, dıgıdık dıgıdık çoook uzaklara gitmişler. 
Pamuk Prenses sonunda evini bulmuş. ''aa işte orası benim evim, evimi bulduk, yaşasınnn'' demiş. 
Pamuk Prensesi evin bahçesinde annesi ve babası bekliyormuş. ''canım kızımmm seni çok özledik'' demiş ailesi… Pamuk Prenses de onlara sarılmış. 
Ailesine arkadaşlarını gösterip demiş ki ''yedi cüceler ve prens atlı prens bana yardım etti onlara çok tekeşşür ediyorum'' Sonra el sallamış onlar da evlerine gitmişler. Pamuk Prenses de ailesiyle evine gitmiş. 
Bir daha kaybolmamış ormanda.

İşte bu kadar, bu masal da burada bitmiş…

bademlebuduk 

9 yorum:

  1. Sonu hep mutlu bitsin hikayelerinin Badeciğim. Mutlu ol emi teyzeciğim. Kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Okuduğum ve anlatımın en tatlı olduğu hikaye ne kadar güzel anlatmış Badem : ) Başka hikayelerde bekliyoruz Badem'den.

    YanıtlaSil
  3. ne kadar guzel bır masal olmus. "Sonra evın gercek sahıplerı gelmıs" kısmına kadar bızım uydurma masalımız aynısı gerısı degısıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Ahhh çocuklar ahhh..
    Çok şekersin Bade. Hep mutlu ol hep umutlu

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş bir masal olmuş, sonuda güzel.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..