23 Mart 2014 Pazar

Badem için Süper Doktor

Bu hafta Badem için eğitici öğretici bir oyuncak arayışındaydım. Bebeklerle oynamak güzel, evcilik de... Etkinlik dergileri, boyamalar, aktivite kutuları, yapbozlar hepsi güzel... bol bol vakit geçiriyoruz. Uzun zamandır yeni bir kutu oyunu almamıştım. Online alışverişe de meraklı bir anne olarak hemen araştırmaya başladım: toyzzshop tan birkaç seçeneğe indirgeyebildim :) Bol bol fiyat karşılaştırması da yaptım haliyle; satın almacı kimliğim burada ön plana çıkıyor...
Bu kadar oyuncak arasından ben daha çok kutu oyunları ile ilgilendim.


En son 2 seçeneğe ulaştığımda facebook hesabımdan diğer annelere danıştım.
1. seçenek: Tonton Hippolar 
2. seçenek: Süper Doktor 


en çok oyu alan Süper Doktor oldu. 
Farklı ses efektleriyle hastayı ameliyat ederken çok eğleneceğiz sanırım.
Oyun geldiğinde sizinle deneyimlerimizi paylaşırız :)
Sizin tavsiye edeceğiniz oyunlar var mı?

İyi tatiller şimdiden
bademlebuduk

6 yorum:

  1. küçük parçalarına dikkat hızlı kayboluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hep aynı uyarıyı duyuyorum, dikkat etmeye çalışacağız...

      Sil
  2. Super doktor kereminde bir zansnkar gòz bebegiydi. Artik biraktik ama bir ara nereye gitsek bizimle gezdi.

    YanıtlaSil
  3. ikisi de çok güzel duruyor, ben karar veremedim :D

    YanıtlaSil
  4. ikisi de çok güzel duruyor, ben karar veremedim :D

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..