22 Aralık 2014 Pazartesi

İlk davetim için Grand Hyatt İstanbul

Blog yazmaya başlayalı neredeyse iki yıl olacak. Severek yazdığım blogum sayesinde bir dünya yeni arkadaş edindim. İyi ki yazmaya başlamışım. 

Blogumun bana kattığı en güzel şeylerden biri bu arkadaşlıklar. 
Bir diğer özel şey ise eğlenceli blogger etkinlikleri, partiler ve davetler :)

Geçtiğimiz cumartesi takvimler 6.Aralık.2014 ü gösterirken ilk davetimi vermiş oldum.
Davetim için seçtiğim mekan çok özeldi. Kalite, şıklık ve özen tam anlamıyla bizlere uygundu. 
Tüm dünyada zincirleri bulunan 5 yıldızlı Grand Hyatt İstanbul Taksim 34 Restaurant serviste, ikramda, sunumda özen ve kalite muhteşemdi. Böyle bir organizasyon için ne kadar da doğru bir seçim yapmışım.
çay partisi

Dünyaca ünlü executive şef Fabio Brambilla ve Grand Hyatt pastane şefi Şaban Cavlak usta ellerinden uluslar arası bir çay saati menüsü hazırlandı.
Davet sırasında menü hakkında bize bilgiler verdiler. Lezzet ve sunum gördüğünüz gibi çok özeldi.
çay saati menüsü

Misafirlerim benim için çok özeldi ve ilk davetim de benim için çok önemliydi. Kusursuz bir sunum ve hafızalara yer edecek lezzetler bizim için hazırlanmış. Masa süslemesinde tarçın kabukları, kurutulmuş portakallar ön yılbaşı partisi için uygun bir düzenleme idi. 


grand hyatt


34 restaurant


grand hyatt istanbul

otel organizasyon

sunum

bademlebudukdavet


bademlebudukçaypartisi


Davetimle ilgili detayları #bademlebudukdavet #bademlebudukçaypartisi #çaypartisibademlebuduk ve #grandhyattistanbul etiketleriyle takip edebilirsiniz. 08.12.2014




18 yorum:

  1. ustaların ellerine senin gönlüne sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. tam da acıkmışken yapılır mı bu :)) çok güzel görünüyor her şey :)

    http://nailartinwonderland.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Canım instagramdan fotoğrafları izliyorum içim gidiyor çok güzel bir etkinlik olmuş :) Ben Mersin'de olduğumdan böyle etkinliklere uzaktan bakabiliyorum ancak, benim yerime de eğlenin :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok harika tek kelime ile kusursuz bir etkinlikdi bu etkinlikde ben yer aldığım için çok mutluyum ve çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ooff herşey mukemmel olmuşşş ellerıne sağlık :*

    YanıtlaSil
  6. Şahane sunum, lezzet ve ağırlama için teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir gün oldu Elifcim eline sağlık grand hyatt'a ve muhteşem şefimize de teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar ince fikirlisiniz :)
    Herşey kusursuz ve muhteşem görünüyor :)
    Başarılarınız daim olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir davet olmuş! Başta menü beni benden aldı zaten :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, sayfama adım adım çok güzel izler bırakmışsınız. Ben de bu izleri takip ederek bu güzel sayfaya ulaştım. Davetiniz çok zarif ve mükemmel görünüyor ve tabi ki siz de :) Sizi izlemeye alıyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Daveti instagramdan takip ettim çok güzel bir organizasyon masa mükemmel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  12. afiyet olsun...harika görünüyorlar...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. oteli çok beğendim yiyecekler ise harika gözüküyor emeğine sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
  14. Masa müthiş görünüyor. Tebrikler... :)

    YanıtlaSil
  15. ışıl ışıl şık bir gündü. emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel bir organizasyon olmuş :)) Tam bir ziyafet sofrası..

    YanıtlaSil
  17. Ne mutlu size yeni dostlar la güzel zaman geçirmek çok eğlencelidir eminim..Masa çok şık görünüyor her şeyden önemlisi de keyifli bir gün geçirmeniz..sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  18. Herşeyiyile muhteşem görünüyor.Harikalar yaratmışlar. Ellerinize sağlık
    Sevgiler
    http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..