11 Aralık 2014 Perşembe

Kızım ıslık çalmayı öğrenmiş

Bugün insanlık için sıradan, bizim için özel bir gün yine 

Neden mi?

Badem kızım ıslık çalmayı öğrenmiş!


Uzun soluklu bir çalışma oldu bu, ıslık çalmayı hep çok istiyordu badem.

10.12.2014
Bugün başarınca beni arayarak mutluluğunu paylaştı.
Badem: Anne sana bir sürprizim var, çok heyecanlı
Elif: Acaba ne çok merak ettim, ben de heyecanlandım?
Badem: Ben bugün ıslık çalmayı öğrendim.
Elif: Hadi bi duyayım, aferin sana tebrik ederim.
Badem: Annecim ben her zaman çalamıyorum ama bazen çalabiliyorum dur deneyeyim: wuuuuuu
Elif: Tebrikler kızım seninle gurur duydum. Islık çalabileceğini biliyordum. Nasıl oldu da böyle hemen öğrendin?
Badem: Annecim büyüye büyüye öğrendim işte!


Çocuklar hep büyümeyi ister, biz de hep çocuk olmayı... 
Biz de büyüye büyüye öğreniyoruz hayatı, keşke hep çocuk kalsak :)






4 yorum:

  1. Oyy ben bu bilmiş bademi yerim büyümüşte ıslık çalmayı öğrenmiş :))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar manidar bit cevap oyle buyuye buyuye ogrenmek ;) buarada badeye aferin...

    YanıtlaSil
  3. Oyy yaaa bala bak :)
    bizimki de uğraşıyo ama çok komik tabiki olmuyor çünkü daha 3 yaşında :))

    YanıtlaSil
  4. Yerim buyumus badem'i.cok optum 😊😊😊

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..