28 Aralık 2014 Pazar

pazar akşamı banyo krizi

Biz küçükken pazar akşamları mutlaka banyo yapılırdı. Pazartesi günü ütülenmiş sıra örtüleri üzerinde tırnak kontrolü yapardı öğretmenler. 
Ilk okul bir müddet böyle devam etti. Ne zaman bitti bu kontroller hatırlamıyorum. Hatta bir de mendil kontrolü vardı. Yanlış hatırlamıyorum değil mi? 

2 haftadır kendimi pazar akşamları Bademi banyoya ikna etmeye çalışırken buluyorum. 

Bilinç altı mıdır bilmem sanki pazar akşamları banyo yapması şart imiş gibi hareket eder oldum. Nasıl mı? 
Pazar günü öğleden sonra bir plan yapmıyorum, bir yere gidecek olsak cumartesi gününden başlıyorum söylemeye: yarın akşam bademin banyo günü vs vs :)



Ikna etmek çok da kolay olmuyor, bir de tatil ruh hali içinde olunca...
Banyo sonrası keyif ve krem genelde işe yarıyor. 
Daha küçükken banyoda yüzüne su gelmesinden çok korkan Badem artık bu sorunu aştı. Hatta göz yakmayan şampuan olayını bile aştık. Bu yüzden seçimlerimiz artık daha özgür olabiliyor. 
Bir de annesi pazar akşamı banyosu krizini aşabilirse tamamdır. Kesilecek tırnak ve ütülemek için mendil arıyor ellerim :))


6 yorum:

  1. bizde de durum aynı yahu.yalnız olmadığıma sevindim:)))

    YanıtlaSil
  2. Haha kucuklugum aklima geldi.annem her pazar illa yikardi.bende kizima ayni seyi yapiyorum illa o gun yikanacak:)

    YanıtlaSil
  3. ahaha 3 çocuk büyütmüş birisi olarak Allah size kolaylıklar versin diyorum bunlar iyi günleriniz :D

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..