3 Aralık 2014 Çarşamba

Eeose Sericin Bio Cilt Bakım Seti

EEOSE markasının ürünlerini daha önce kullanmıştım. Kaş ve kirpik ürünlerini severek kullandım. En sevdiğim ürünü ise yavaş uzayan saçlar için şampuanı olmuştu. Eeose kendi laboratuvarlarında geliştirdiği yepyeni bir ürünle karşıma çıktı. 

Eeose Sericin Bio 3 Aşamalı Cilt Bakım Seti 

ipek kozaları

İpek proteini olan Sericin Bio saf ipek kozası ile cilt bakım seti farklı bir deneyim yaşatıyor. 
Herkesin istediği ipek gibi bir cilt değil mi? Sericin ipeğin yumuşak ve dayanıklı olmasını sağlıyor. 
Sericin'in koruyucu ve pürüzsüzleştirici hissini yüz yıkama jelinde hissetmeye başlıyorsunuz. Yüz yıkama jellerini hep çok sevmişimdir. Benim için önemli olan yüz yıkama jelinin cildimden kolayca arınmasıdır. Mavi şişesi çevirmeli kapaklı, keşke flip flop kapaklardan olsaydı diye düşündüm ilk kullanımda sonra alıştım. Şeffafa yakın bir rengi var jelin ve az miktarda kullanmanız yeterli oluyor. Üstelik nemlendirici özelliği de varmış Sericin'in...

İpek kozaları ile haftada 2-3 kere derinlemesine temizlik yapılıyor. Kozaları kutuyu açar açmaz denedim. Bu ipek kozlarını kullanmayı merak etmemek mümkün mü?
Ilık suda 1-2 dakika beklettim. Yüz yıkama jeliyle yüzümü yıkadım, kozalar yumuşarken. Yüzümü kurulamadan yumuşayan kozaları parmaklarıma takarak dairesel hareketlerle masaj yaptım. 
Derinlemesine temizlik hissini almanız mümkün yine.
ipek kozaları

Son olarak nemlendirici kremi kullanıyorum. Eeose cilt bakım setinin içinden 2 adet 5 ml deneme boyunda nemlendirici krem çıkıyor. Bir tanesi 3 gün için yeterli oluyor.
Açıkçası nemlendirici kremi de çok beğendim ama devamı olmadığı için farklı bir nemlendirici kullanmaya başladım. Eğer nemlendirici krem tek olarak satılıyorsa temin edip kullanmaya devam edeceğim. Ürün grubunu bütün olarak kullanmak elbette sağladığı faydayı artıracaktır. 

Eeose Sericin Bio cilt bakım seti web sitesinde kargo ücretsiz imkanıyla 59 TL den satılıyor. 
Yağlı ciltler için olan çeşidini de inceleyebilirsiniz. 

Eeose yavaş uzayan saçlar için şampuan yazımı, Eeose kaş ve kirpik serumu yazımı ve Eeose saç dökülmesine karşı şampuan deneyim yazımı okumadıysanız okumanızı öneririm. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..