15 Aralık 2014 Pazartesi

çocuklarla dışarıda tuvalet sorunsalı

Ya çocuğumun dışarıda tuvaleti kullanması gerekirse? 

Temiz mi?

Mikrop kapar mı?

Hastalık bulaşır mı?


Yıllar önce bezi bırakmamızla birlikte dışarıda tuvalet sorunu ile tanıştık. Gün içinde farklı mekanlarda bulunuyorsanız illa ki çocuğun tuvaleti geliyor. Hijyen kuralları, tuvalet temizliği derken bu sıradan durum çoğu zaman kabusa dönüşüyor.

Geçenlerde bir alışveriş merkezinde eczaneye girdiğimde sıra beklerken ürünleri inceliyordum. Tuvalet kapağı temizleyicisini burada gördüm. 
Normalde ıslak mendille temizler, tuvalet kağıtları yada klozet örtüsü çoğu zaman hepsini bir arada kullanırım. Tabi çocuklar çok sıkıştığında bize bilgi verdiğinden lavaboda çok zamanımız olmuyor.
bio lyn
Eczanede görünce ürünü inceledim, satış görevlisine danıştım, o da tavsiye edince küçük boyunu 5 TL den satın aldım.
Küçük boyu tercih ettim çünkü çantamda taşıyorum. Bu hafta sonu da genelde dışarıda olduğumuz için kullandım. Sadece genel tuvaletler değil, her yerde kullanabilirsiniz. Seyahatte, misafirlikte, iş yerinde ...
Spreyi klozet kapağına sıkıyorsunuz. 15 saniye bekliyorsunuz. Çok hızlı kuruyor ama isterseniz peçeteyle silebilirsiniz. İşte bu kadar.
Biz yine de klozet kapağı örtüsü ve tuvalet kağıdı kullandık. Böylesi bizim için daha güvenli diye düşünüyorum.
Benim böyle bir üründen haberim yoktu. Sizlere de bilgi vermek istedim. Herkes yanında taşımalı bence.



6 yorum:

  1. ilginçmiş ilk defa duydum..

    YanıtlaSil
  2. İlk defa duydum. Sadece çocuklar için değil aslında herkesin bir tane edinmesi gerek diye düşünüyorum. Teşekkürler bilgi için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ilk defa duydum.hemen ezcaneye soracagim :)

    YanıtlaSil
  4. Himmm bende ilk defa duydum ama iyi ki duyurdun canım benim küçük adamlar hem temizlik hem koku konusunda çok hassaslar. En kisada denemeli

    YanıtlaSil
  5. sayenizde ilk defa gördüm ve duydum..yararlı bir paylaşım oldu..

    YanıtlaSil
  6. Harikasiniz!!!! Biz tuvalet egitimine yeni basliyoruz. Disardaki tuvaletler o kadar gozumu korkutuyordu ki.. Paylasiminiz icin cok tesekkurler :)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..