13 Aralık 2014 Cumartesi

Fatoş'un Hamsili Pilav Günü

Sevgili Fatoş ile tanışmamız birçok seri buluşamama durumuyla başlamış olsa da yazın sona ermesiyle bol bol görüşür hale geldik. Yemekevi.tv den, yenikadin.com dan tanıyorsunuzdur kendisini. Sosyal sorumluluk projeleri ile de izliyorum kendisini.

Fatoş her zaman kişiye özel davetleri ile ulaştı bana. Değer verdiği her halinden belli oluyor. Geçtiğimiz ay da yine bana özel bir davet ile yazdı; canım blogger arkadaşlarımı Hamsili Pilav günüme bekliyorum dedi. Gitmemek olur mu?

Sevgili Alev ile birlikte düştük yollara. Taksim Midtown Hotel'de Fatoş ve canım bloggerlar bizi bekliyordu. Ortam ve masa oldukça şık hazırlanmıştı. Fatoş'un heyecanı ise her halinden belli oluyordu, yüzünden eksilmeyen sıcak gülüşü ile karşıladı bizi.
Değerli blog yazarı arkadaşlarla hamsili pilav günü masasında bir araya geldik. Bol bol sohbet ettik.
Sevgili Fatoş iyi ki bizi bir araya getirmiş diye düşündüm.
Açılış konuşmasında tüm samimiyetiyle bize hitap ederken Gül Çocuk Projesi ve Sevgi Mağazası Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği hakkında bilgi verdi. Sizlerin de Gül Çocuk projesini ve sevgi mağazasını incelemenizi öneririm.
hamsili pilav günü
Biz Fatoş'un ellerinden hamsili pilav yiyeceğimizi beklerken Midtown Hotel More Restaurant ödüllü şefi Ali Davut bey'in muhteşem sunumları ile harika lezzetlerini de tatma fırsatı da bulduk. Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim Midtown Hotel'de Aralık ayı boyunca Roka-Balık Günleri devam ediyor. Bence kaçırmayın. Öyle özenli hazırlanmış bir masaydı ki başlamadan önce uzun uzun izledim her şeyi.
Balık çorbası ile başladı servis. İlk defa balık çorbası içtim diyebilirim, içtiysem de hatırlamıyorum. Bol baharatlı, oldukça lezzetli idi.
Her şeyin tadına bakmaya çalıştım. 
Mezelerden: Acılı ezme, karidesli salata, yoğurtlu patlıcan salatası, tam buğday lavaşta amerikan salatası sarma...

Fatoşun bizim için elleriyle hazırladığı hamsili pilavı... Mutfağa bu kez bizim için giren Fatoş, önlüğüne isimlerimizi yazmış, ne hoş ne kadar farklı bir özen. 



Tatlı olarak yufkaya sarılmış helva, dondurma ve çikolata mükemmel bir seçimdi. Mutlaka bu tatlıyı deneyeceğim. Hem kolay bir tarif hem de çok lezzetli. Türk kahvelerimizi de keyifle yudumlayıp sohbetimize devam ettik. Günün hatırası fotoğrafımızı çok beğendim. 



Bizi bir araya getirdiği için Fatoş'a teşekkürler. Seni seviyorum :)








1 yorum:

  1. Ne kadar da keyifli ve lezzet yüklü bir gündü...
    Güzel bir yazı olmuş tekrar o güne döndüm sayende.
    Kalemine ,klavyeye sağlık canım...
    Sevgilerimi bıraktım. 💟

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..