19 Aralık 2014 Cuma

özel tasarım siparişim ertesi gün geldi

Bu hafta çarşamba günü evimiz için bir yılbaşı hediyesi almak istedim. Bizim evimize özel, bizi yansıtan bir şey ararken karşıma pek çok seçenek çıktı. 

Çevremize hediye alırken ailemizi de düşündüm, tabi kendim için de bir sipariş verdim, siparişim gelsin onu da ayrıca paylaşacağım. 
Kişiye özel resimli saatler, çiftlere özel isim yazılı tavla oyunları, isim yazılı manikür setleri, istediğiniz her şeyi yazdırabileceğiniz kalemler ve kutuları, özel bardak altları, yazılı kesme tahtaları, özel fotoğraf albümleri, isimli çerçeveler, aile fotoğrafınızın yada sevdiğinizin fotoğrafının basılı olduğu tablolar, saatler, özel taşlar...
özel peynir tabağı
Bu kadar çok seçenek arasından mutfağımızda ve sofralarımızda kullanabileceğimiz bir şey düşündüm. İsimlerimizin yazılı olduğu bir kesme tahtası ilk gözüme çarpan şey oldu. 
Sonuçta biz mutfakta vakit geçirmekten, yemekten hoşlanan bir aileyiz :)
Özel tasarımlı kesme tahtasını sanırım kullanmaya kıyamam, üzerinde bir şeyler kesemem sadece dekoratif olur diye düşünerek anında bir karar değişikliği ile 
Özel Tasarım Peynir Tabağı seçeneğine yöneldim. 
Peynir tabağını masamızda kahvaltılarda, akşam yemeklerinde ve dostlarla keyifli sohbet sofralarında kullanırız diye düşündüm. 
Üzerinde isimlerimiz yazıyor. 
Gurme mutfağımız iftiharla sunar.
Neden Elif değil de Hande derseniz; ben iki isme sahibim Elif Hande ve ailem bana hep Hande der :) bu sefer de onu kullanayım dedim. 
Acaba Elif bu tabakla nasıl sunumlar yapacak?
Takipte kalın diyorum :)

Bu alışverişin en hassas noktası ise gönderi hızı oldu.
Kişiye özel, tasarım bir hediye olduğu için 1 haftaya kadar ancak gelir herhalde derken ben,
dün kargom geldi. Yani siparişimi verdikten tam bir gün sonra siparişim sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. Açıkçası hediyekulubu nun bu hızına çok şaşırmakla beraber çok da memnun oldum. 







10 yorum:

  1. bende takipte kaldım diyorum:):)

    YanıtlaSil
  2. ama bu çok güzelmişş güzel günlerde kullanın bayıldımm :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım daha güzelleri senin olsun

      Sil
  3. Bayıldım bu güzel peynir tabağına .
    Güzel günlerde lal lan tatlım.
    Sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir tasarım, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın, sunumları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..