29 Aralık 2014 Pazartesi

davetimin hediyeleri bölüm 3 diğer kozmetik markaları


Ne kadar güzel yorumlar aldım çay partim için bilemezsiniz. Öyle çok memnun oldum ki anlatamam. 
Gelen gelmeyen herkes güzel yorumları ile beni mutlu etti. Neredeyse hemen bir toplantı daha yapacağım, az kaldı :)

Sadece sunumlar ve mekan değil hediyeler de çok ilgi gördü. Tüm davetlileri memnun eden, onları şaşırtan sürpriz hediyelerimize kozmetik markaları ile devam edelim ne dersiniz? 


Yves Rocher markası ve kalitesi tabi ki tartışılmaz. Yeşil paketler içinde bize çok güzel renkli kozmetik ürünleri hediye ettiler. Özellikle ruja herkes bayıldı, yeni çıkan bu kiraz yağlı Yves Rocher rujları sunmak istemiştim misafirlerime çok da harika oldu. rujun dışında ikili Yves Rocher göz farı ile Yves Rocher maskaralar paketlerimizde idi.  



Çok sevdiğimiz markalar arasında olan AVON  harika kutular içinde çeşitli vücüt ürünleri hazırlamış. epey cömert davranan Avon'a da teşekkürler. Özellikle incir kokulu ürünleri bizim evin favori ürünleri arasında bu sıralar. Duş jelleri, losyonu ve hafif vücut spreyi mis gibi kokuyor. 
bademlebudukdavet




Organik ürünleri ile  ilk önce dudak balmı ile tanıştığım Aubrey Organics konsepte uygun yeşil tüllü sunumunda bizlere Aubrey şampuan, Aubrey saç kremi ve dudak balmı hazırlamış. Şık paketleri ile davetime renk kattılar. 



Bir yeşil paket daha vardı ki onu da tüm misafirler çok beğendi: LR WORLD markasının şık ambalajlarına herkes hayran kaldı. Doğrusu ben firmanın nemlendirici kremini kullanıyordum ve çok memnundum bu nedenle irtibata geçtim kendileriyle. LR Health Aloe Vera ürünlerinin renkli kozmetikleri ile ben de bu paket sayesinde tanıştım. Karolina Kurkova’nın Ekim ayında İstanbul’a gelerek tanıttığı en yeni Karolina Kurkova parfümü de inanılmaz beğeni topladı misafirlerden. 




Essence yine kullanışlı çantasında renkli ve ışıl ışıl kozmetik ürünleri ile bizimleydi. Paket içinde neler var hep beraber bakalım: rujun rengi harika, pembe 52 numara All About Cupcake; naturel bir kapatıcı, ultra parlak xxxl dudak parlatıcısı, Cappucino Please krem rengi tekli göz farı,  suya dayanıklı maskara ile bordo rengi oje.

Parti konseptine birebir uyumlu ışıl ışıl ürünleri ve zengin paketi ile Selin Kolonyaları karşınızda. 
Işıl ışıl simli vücut bakım ürünleri, losyonları ve vücut spreyleri mis gibi de kokuyor. Hem de çok uzun süre dayanıklılar. 




Pastel Kozmetik romantik pembe kutusunun içinde bizleri yeni serisi ile tanıştırdı. Sunum yine çok güzeldi. Asansörlü göz kalemi yıllardır vazgeçemediğim bir ürün. Nude rujları ise çok merak ediyorum. 
Yepyeni cilt bakım setleriyle EEOSE saf ipek kozası temizliğini bize iletti.  Bu setle ilgili daha önce yorumlarımı paylaşmıştım, yeni bir setin daha gelmesine çok sevindim. Davetliler arasında daha önce bu seti denemeyenler de vardı. Onlar çok daha fazla mutlu oldu tabi. 





Uzun zamandır ürünlerini kullandığım bir marka olan Cosmed ise ürün gamını gün geçtikçe geliştiriyor. Yepyeni ürünleri ile davetime katıldılar. El ayak bakım ürünlerinden tüy azaltıcı ürünlere, cilt bakımından göz kremine kadar pek çok ürünü bulunuyor Cosmed'in Yeni ürünlerle ilgili deneyimlerimi ilk fırsatta sizlerle paylaşacağım.



Raw Ganic marka organik makyaj temizleme mendillerini severek kullanıyorum. İlk tanışmam bir kozmetik kutusu ile olmuştu. Daha sonra da kullanmaya devam ettim. Özellikle parfüm alerjiniz varsa rahatlıkla kullanabilirsiniz çünkü parfüm içermiyor. Detaylar için Raw Ganic yorumlarımı okuyabilirsiniz.  





Schon marka bir el kremim var. Hatta bir de yazım var onunla ilgili. Ofiste masamda duruyor ve severek kullanıyorum. Şimdi de kullanışlı mini çantası ile el ve vücut kremi kavanoz ambalajında daha kullanışlı oldu. Denemek için sabırsızlanıyorum.  




Hakkında çok çok güzel şeyler duyduğum Gulsha gül suyu ile Serap'ın baby shower partisinde tanışmıştım. Meğer daha önce de tanıyormuşum Gulsha'yı :) Böyle güzel bir hatıra ile Gulsha gül suyu ürünleri misafirlerimin nazik ciltleri için kullanacakları harika bir tonik oldu.    



Bebak  da çok severek kullandığım ürünleri ile davetime katıldı. Avantaj paketi içinde epeydir kullandığım yüz temizleme jeli, tonik ve yeni kullanmaya başladığım göz ve dudak temizleyici bulunuyor. 

Yeni tanıdığım bir marka olan Dermadolin de bizlere bir dolu ürün gönderdi. Özellikle su bazlı ve yağ bazlı seranem için öyle güzel yorumlar duyuyorum ki denemek için sabırsızlanıyorum. 




Detaylar için daha sonra yine görüşeceğiz.

Önceki yazıları okumak için;
Hyatt Otel Davetim
Davetimin misafirleri
Sunum yapan markalar
Kozmetik dışı markalar
 
Davetimle ilgili detayları #bademlebudukdavet #bademlebudukçaypartisi #çaypartisibademlebuduk ve #grandhyattistanbul etiketleriyle takip edebilirsiniz.


8 yorum:

  1. Elifcim herşey ayrı güzeldi ve bütün hediyeler de süperdi canım.. dediğin gibi LR kozmetiği kullanmak için resimlerini çekene kadar zor bekledim :-)) bu arada Gülsha'dan da çok memnunum mükemmel bir antiseptik vazifesi görüyor yılbaşından sonra yazacağım..

    YanıtlaSil
  2. canım benim çook eğendiğim bir davetti. Emeklerine sağlık. Herşey mikkemel muhteşemdi.

    YanıtlaSil
  3. Harika firmalar kaçırdığım için bir kez daha üzüldüm Yves Rocher ve renkli kozmetikler özellikle harika görünüyor..

    YanıtlaSil
  4. bol hediyeli bir gün olmuş dsene :) Keyiflikerin devamı öyleyse :))

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel renkli bir davet olmuş.Emeğinize sağlık Elif Hanım...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..