10 Aralık 2014 Çarşamba

Çay partimin misafirleri

İlk blogger davetim için iyi ki de Grand Hyatt İstanbul'u seçmişim, 

öyle kaliteli, öyle şık ve özenli hazırlanmışlardı ki hayran kalmamak elde değil.  

Davetlilerim de mekanım gibi şık ve ışıl ışıl idi.



bademlebudukçaypartisi

Samimi bir ortamda gerçekleşen çay davetime katılan blog yazarı arkadaşlarım dress code ile uyumlu bir şekilde hazırlanmışlardı.
Hem davetimi kabul edip hem de dress code için özen göstermişler, sağ olsunlar.


Dress Code: pullu, payetli, şıkır şıkır  

Sevgili Arzu Güzellik Kazanı namı diğer beyaz simli  bluzu ile çok şıktı. Hemencecik kaynaştığım, ısındığım Arzucuğum bitanedir. Her zamanki gibi güler yüzlü, cana yakın ve samimi tavırlarıyla neşe kattı bize. 
Pembe Defter Öykü videoları ile zaten içimizden biri gibi oldu. Yüz yüze görüşmek de ayrı bir keyif. Ne kadar da neşeli öyle değil mi? Pullu payetli bluzu ile dress koduma harfiyen uymuş. 
Şebnemciğim alışveriş makyaj katıldığım ilk blogger buluşmasında, neredeyse 2 yıl önce tanıdım onu. Bir çok davette bir araya geldik. Sıcacık bir gülümsemesi var Şebnem'in. Daima sıcak, her zaman içten. Samimi ve hatırlıdır kendisi. 
çay partisi bademlebuduk

Sevgili İrem Audrey'in Şekerleri şeker gibi tatlı bir arkadaşım. Yüzünden eksik olmayan gülüşü ve hep olumlu bakış açısı ile tanıyorum onu da. Hem pullu bir bluz hem de pullu oje detayı ile davetime katıldı. İrem ve sevgili ojeleri, çok seviyorum. 
Makyaj Güncesi Ayşegülcüğüm ile instagramda tanıştık. Öyle tatlı, sakin bir duruşu var ki çok takdir ediyorum. Eminim başarıları artarak devam edecek. 
Filizciğim Makyaj Kelebeği Ankara'dan İstanbul'a taşınması ile daha sık görüşür hale geldik. Zarafet ve estetik denince Filizciğimi tek geçerim.   
çay partisi bademlebuduk

Nesrinciğim Reçelim Hayat Reçeli tam bir parti insanı. Işıl ışıl elbisesi ile dress kodun temsilcisi oldu o gün. Şen kahkahaları ve olumlu enerjisi ile partilerin olmazsa olmazı kendisi. Reçelimiz bizim.
Mehtapcığım My little mascara yazarı. Yardım sever kişiliği ile sanırım çoğumuzun sorularında elinden geleni esirgemeden destek olmuştur. Fedakar bir arkadaş bulmak her zaman kolay olmuyor. 
İlknurcuğum İlknurun Dünyası . Katıldığım ilk blogger buluşmasının ev sahibi idi kendisi. Buluşmayı internette görüp katılmıştım. Etkinlik günü tanışmıştık kendisiyle. Sonrasında öyle kaynaştık ki her buluşmasında bulundum. O da davetime katıldı. Pullu kalpli bluzu ile arkadaşım ne kadar şık. 
bademlebuduk davet

Benim için Ankara'dan gelen sevgili Gülsenciğim GulshenDogan yazarı. Pullu payetli eteğini Ankara'daki mağazaları alt üst edip buldu kendisi. Tertemiz bir kalbi var. Bahsettiğim ilk blogger buluşmasında tanıdım onu da. Bir daha da konuşmadan geçen günümüz olmadı sanırım. İyi bir dinleyicidir kendisi...
Tahin Pekmez iki arkadaş birlikte süper sofralar, gezi ve alışveriş önerileri paylaşıyorlar. Onların katıldığı ilk blogger daveti idi ama sanki hep bizimleymiş gibiydiler. Neşeleri ve gülen yüzleri ile davetimi şenlendirdiler.
bademlebudukçaypartisi

Ebrucuğum Hayati Makyajla makyaj ve kozmetik konusunda uzman. Pullu bluzu de ayrı bir güzellik kattı ona. Kahkahaları ve esprileri ile ortama renk kattı. Sohbeti de ayrı güzel olduğundan fotoğraf çekmek için bile fırsat bulmakta zorlandık. 
Buketciğim Powder Puff Bouketto ile Gratis lansmanlarında tanışıp, mesajlar ile kaynaştık. Samimi ve içten bir insan olduğu her halinden belli oluyor olsa da ben de söylemek istedim. Pullu bluzu ile nasıl da güzel ışıldıyor değil mi? 
bademlebudukçaypartisi

Her birinize ayrı ayrı teşekkür eder, sevgilerimi iletirim. 
Davetimle ilgili detayları #bademlebudukdavet #bademlebudukçaypartisi #çaypartisibademlebuduk ve #grandhyattistanbul etiketleriyle takip edebilirsiniz.


Gönül isterdi ki bütün blog yazarı arkadaşlarımı çağırayım...
Maalesef zaman ve mekan nedeniyle küçük bir liste oluşturmak durumunda idim. Ancak davetler devam edecek.
Kolay olmadı bazı arkadaşlarımı çağıramamak ama onların da samimiyetlerine inanıyorum. 
Özel mesajdan yada telefonla gelen tebrikler, sosyal medyada tebrik yorumları ile gurur duydum.
Yeni bir davette görüşmek üzere.



13 yorum:

  1. Canım herşey çok harikaydı resmen mükemmel olmuştu tekrar emeklerine sağlık daha nice güzel büyük organizasyonlara imza atman dileğiyle <3 :*

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kuzuuu mm canım benim bu şık cay partisini hazırlayip davet ettiğin icin tesekkur ederim.
    Senin için hazırladım. Cok öptüm.
    Yeni eylemlerini bekliyorum. Takipteyim

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel iltifatlar böyle çok teşekkür ediyorum:)
    .O gün orada olmak güzeldi.Keyifli ve bol sohbetli bir çay daveti oldu.
    Davetin için tekrar teşekkür ederim.
    Başka güzel mekanlarda keyifli buluşmalar dileklerimle.
    Emeğine sağlık herşey çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  4. hepiniz çok şeker olmuşsunuz:) Harika!

    YanıtlaSil
  5. Hepiniz harika görünüyorsunuz, çok güzel geçmiş Arzu Abla'nın (Güzellik Kazanı) vlogunu izledim. :)
    Hepinize kocaman sevgiler <3

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler. Çok başarılı görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Ne hoş olmuşsunuz hepinizi şıkır şıkır hanımefendi..
    çok özendim..
    Nice neşeli toplantılara inşallah..

    YanıtlaSil
  8. Dostuklarınız Bir ömür boyu güzellikler çerçevesinde sürsün.

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık her şey harikaydı tekrar güzel başarın için seni tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  10. Canımsın ya, hatta birtane, duygularımız karşılıklı Tatlım benim, arkadaşlığımız hiç bozulmadan uzun yıllar sürsün:) Etkinlik o kadar güzeldi ki hala hatırladıkça içimi sıcacık bir gülümseme kaplıyor inan:)

    YanıtlaSil
  11. Canım çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve bize yaşattığın tatlı anlar için.Bu güzel gün unutulmayacaklar defterine yazıldı bile :))

    YanıtlaSil
  12. Her bir davetlini ne de güzel tarif etmiş, olumlu yönlerini vurgulamışsın, çok güzel. 10 puan 10 puan... :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..