24 Aralık 2014 Çarşamba

Anne Kız Hip Hop dansımızı gördünüz mü?

Yeni yılın yaklaşıyor olması neden bizi bu kadar mutlu eder bilmiyorum. Belki yeni başlangıçlara çoğu zaman ihtiyacımız olduğu içindir...

Biz yılbaşı ağacı süslemeyen, yılbaşı gecesi parti yapmayanlardanız. Özel bir aktivite yapmayız ama yeni yılın ruhunu da eğlencesini de yaşarız. 
Her sene sevgili ablamın bize yaptığı elf yoruself uygulamasını bu sene de ben hazırladım.
Badem kuzumla beraber Hip Hop dansı yaptık. 

Yeni yıl elfleri olan anne kızın dansını facebook sayfamda paylaştım, videoyu oradan izleyebilirsiniz.
Fotoğrafları ise buradan sizinle paylaşıyorum. 
Biz Bademle izlerken çok eğlendik. Umarım siz de eğlenirsiniz.











Tekrar görüşmek üzere
sevgiler







7 yorum:

  1. biz ilk defa bu yıl ağaç aldık. Kerme çok istedi . Arkadaşlarla da yemek yiyeceğiz. Yeni yılda tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle canım öptüm çok

    YanıtlaSil
  2. Yılbaşı kutlamadan coşkuyu yaşayanlardanız siz gibi

    YanıtlaSil
  3. Bayildim insallah bende birgun kizimla boyle video yapacagim

    YanıtlaSil
  4. Çokk şekeer :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..