19 Aralık 2014 Cuma

Procsin Lansman ve güzel bir haber

Geçen hafta cumartesi günü Procsin lansmanında bulunduk. Hem de çoluklu çocuklu!

İlk defa Badem ile bir lansmana katıldık sanırım. Tabi günün popüler kızı Badem oldu. Çok da hoşuna gitti. Lansman sonrası Badem ile haftalar öncesinden program yaptığımız Pamuk Prenses oyununu izledik. 
Procsin lansman daveti geldiğinde marka hakkında bir fikrim yoktu. Hemen sitesinden inceleme yaptım. 
PRS Laboratories, 2005 yılında Türkiye’de ilk ve tek olarak yarı kimyasal yarı bitkisel formülasyonlar kullanan; son kullanıcıya maksimum faydayı sağlamayı hedefleyen ve Herbal Science Technology ile çalışan bir dermotoloji laboratuarıdır.
PRS, PROCSIN markası adı altında organik nebatiler, onarıcı ve tedavi edici bitki öz ve yağları, taze meyveler, doğal demir oksitli kırmızı Türk killeri, bitkisel boya pigmentleri, termal sular, kullanarak ürün geliştirilmektedir ve piyasaya ihtiyacı doğrultusunda ham maddeleri sağlamaktadır. 
Procsin Lansmanda ürünlerden ilk kare Mavi Anemon serisi
Siteyi incelediğimde Mavi anemon ve Acnemin serisini merak ettim. Markanın yerli üretim olması ilgimi çekti. Lansmanda da ağırlıklı olarak Mavi anemon ve Acnemin serileri üzerinde duruldu. Onlardan ayrıca bahsedeceğim. 
procsin lansman

Procsin markasının akne eğilimli ciltler ve leke problemi üzerinde yoğunlaşmış ürünleri de bulunuyormuş. Şimdiye kadar eczanelerde satılan ürünler artık Watsons mağazalarında da bulunacakmış. Bu güzel haberi ise bizimle o gün paylaştılar. Ne zarif bir davranış değil mi?
procsin watsonslarda
El kremini de hemen deneyip fotoğraflarla ve Procsin ürünleri tüm Watsons mağazalarında duyurusu ile paylaştık. Böyle güzel bir haberi paylaşmak çok hoşuma gitti. 
El kremi gerçekten de çok güzelmiş, kokusuna bayıldım. Bir de spf koruyuculu. biliyorsunuz eller yaşı çok belli ediyor, ellere iyi bakmak gerek... 
Lansman başlarken blogger arkadaşlarla selfie olmadan olmaz dedik. 
Bu arada lansman mekanı Moda Teras çok güzeldi. Çocuklarla da lansman oluyor muymuş? Oluyormuş efendim :)






7 yorum:

  1. Oluyor oluyor Bade kuzu akıllı maşallah. Merak ettim ürünleri. Selfie güzel olmuş sevdiğim tüm bloggerlar bir arada

    YanıtlaSil
  2. <3 selfie'ye 10 numara 5 yıldız :-))

    YanıtlaSil
  3. Leke kremi mevsimi açılmışken bunlardan edinmek gerek..

    YanıtlaSil
  4. 2 kez Roaccutane tedavisi gördüm ve yüz yıkama jelini ve nemlendiricisini aldım. Ürünleri ne zamandır kullanıyorsunuz? Sivilcelenme, kaşıntı ya da kuruluğa neden oldu mu?

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..