12 Aralık 2014 Cuma

en orjinal yılbaşı ürünleri

Yılbaşı akşamı için program yaptınız mı?Belki özel bir davete katılacaksınız, belki aile ve arkadaşlarla bir araya geleceksiniz, belki de evinizde ailenizle birlikte olacaksınız...

Yılbaşı akşamı için özel bir şeyler hazırlamak, aksesuarları ve yılbaşı ürünleri araştırmak inanılmaz keyifli. Parlak süsler, kırmızı ve yeşil renklerin hakimiyeti, sevimli ayıcıklar...


Ben de ofiste olduğum ve mağazaları tek tek gezemediğim için internet sitelerinden araştırma yapıyorum. Çekirdek ailemiz için sadece yılbaşı akşamı değil, tüm sene de kullanabileceğimiz orjinal yılbaşı ürünleri arıyorum.

Badem kızım da aynı benim gibi dekorasyona meraklı. Odasının her köşesinde farklı şirin bir aksesuar var. Hatta bazen benim aksesuarlarımı onun odasında bulabiliyorum. Bu yüzden bazı ürünleri mecburiyetten 2 adet almak zorunda kalıyoruz. Eğer 5 yaşlarında süslü ve tatlı bir kızınız varsa bir çok şeyi onunla paylaşmak zorunda kalıyorsunuz :)

İşte evmanya.com dan seçtiklerim: 
Kırmızı ve geyikli tek kişilik takım çok hoşuma gitti, bu takımdan çekirdek ailemiz için alabilirim sanırım.

yeni yıl

Keçe servisleri hep çok severim. Hem kırmızı hem de yeşil renklerinde. Sadece yılbaşında değil, yılın her günü kullanabileceğim bir ürün, üstelik yukarıdaki kırmızı takım ile oldukça uyumlu görünecek. 
evmanya

Bu şirin mi şirin kurabiye kutusu ise ilk görüşte aşık olduğum ürün. Maalesef stokları tükenmiş. Stoklara geldiğinde haber verilmesi için not bıraktım. Sizce de çok sevimli değil mi?
yeni yıl dekorasyon

Siz de benim gibi bu yılbaşı dekorasyonu heyecanına kendinizi kaptırdınız mı?





3 yorum:

  1. Ben de yılbaşı ürünlerine bayılıyorum. Elim değse şu kar tanesi keçeden amerikan servis yapacağım ama bir türlü gitmedi elim. :)

    YanıtlaSil
  2. Geyikli yemek takımına bayıldım yılbaşı temalı şeyleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Geyikli yemek takımı ve servis gerçekten çok şık :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..