23 Aralık 2014 Salı

Badem'in yeni yıl hediyesi

Badem'in kalbi de annesi ve babası gibi hayvan sevgisi ile dolu. Hep evimizde bir hayvan dostu olsun istiyor. Daha önce çok kısa süreli muhabbet kuşu, bir süre japon balığı ve son olarak da yaklaşık iki ay bizimle yaşayan bir tavşanımız oldu. Ama onun haklı hep kedi yada köpekte...

Kumbarasındaki harçlıkları ile istediği şeyi alma özgürlüğünü veriyoruz Badem'e. O da epeydir istediği Fur Real Friends sevimli kedi için yeterli parayı toplayınca hemen sipariş verdik. Şansımıza 40 TL de indirimli idi kedicik.
Hasbro Fur Real oyuncaklarını gerçekten çok beğeniyorum. Bir de Baby Alive serisini çok seviyorum tabi ki. 
Siparişimizi vermeden önce Toyzz Shop ta neler var tekrar inceledik. İnceledik çünkü bu kadar süre bekledikten sonra yanlış bir seçim yapmak istemiyordu Badem kız. Neredeyse bütün oyuncaklara baktık. Benim gözüm yine Lego oyuncaklarında idi ama Bademin gözü Fur Real oyuncaklarında imiş. Sevimli Panda mı Oyuncu Kedicik mi kararsız kalınca youtube dan videolarını izledik. Son kararımız Oyuncu Kedicik oldu.

Hediye paketi de istedik tabi ki siteden ve bir de hediye kartı ile özelleştirdik: 
Kendime güzel bir hediyem :) 
yılbaşı hediyesi

Her istediği oyuncağı almıyor, bir şeyi çok isterse para biriktirmesini sağlıyoruz. Kargo ile de ürünü isteyince o oyuncak gözümüzde büyüdükçe büyüyor. Oyuncaklarına da çok iyi davrandığı için Badem onu destekliyoruz.

Bu arada ben de ilk gelin Barbie bebeğimi kumbaramda biriktirdiğim harçlıklarımla almıştım. O zaman okula bile gitmiyordum ama o bebeği aldığımızı dün gibi hatırlıyorum. 
Size de tavsiye ederim.

Haydi Mırnav'a merhaba diyelim :)
yeni yıl hediyesi



6 yorum:

  1. GÜLE GÜLE OYNASIN :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın :) benim de bloğumda ufak bi çekiliş var katılırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. ben de takipteyim sizi beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr. Ayrıca Ankaradan tanıdığınız Rehber öğretmen Ülkünün de okuldan arkadaşıyım

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun güle güle oynasın bizde kızıma süpriz olması için şu scobydoo iplerinden sipariş etttik tabii hediye paketi ve kartıda olacak sizin kargonuz kaç günde geldi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ertesi gün geldi kargo.
      Scoby doo iplerini bilmiyorum, ben de siteden inceleyeyim.
      Güle güle oynasın çocuklar inşallah hep

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..