16 Aralık 2014 Salı

Unutursam Fısılda

Çağan Irmak filmleri hep duygu yüklü

Hep bir yerlerden alıp bir yerlere götürüyor.

Bol bol ağlayacağız diye ''Unutursam Fısılda'' izledik.

film önerisi
Bu filmde de açılış sahnesiyle ve müzikle biz de geçmişe döndük. Hem de hiç yaşamadığım ama hep ilgimi çeken 70li yıllara
Filmin giriş müziği ''Eyvah'' süper eğlenceli bir şarkı. 
Bir dönem sadece yabancı parçalara türkçe sözle yazılmış, yeni parçalara pek yer verilmemiş, film işte o dönemde geçiyor. 
Hümeyra'nın harika oyunculuğu, Işıl Yücesoy'un, Farah Zeynep, Mehmet Günsür, Gürkan Uygun ve Kerem Bursin hepsi film ile tam uyumlu idi. Gözde Çığacı ile ilk defa karşılaştım. Belki farklı filmlerde oynadı ama ben görmedim. Çok başarılı idi.

Kurallar ve sınırlar elbette gerekli ama hayallerinizin peşinden gitmenizi engelliyorsa yapamadıklarınız için başkalarını suçlamak yerine kendi içinize dönmelisiniz.
Filmde abla, kardeşinin evi terk etmesiyle hastalanan baba ve annesine bakıyor, onları kaybettikten sonra da içine kapanıyor. Kardeşi sadece evi terk etmekle kalmıyor, ablanın ondan hoşlandığını sandığı ve aşık olduğu çocuk ile İstanbul'a gidiyor. Bir karşılıklı, iki de karşılıksız aşk hikayesi var filmde. 

Film müzikleri öyle güzeldi ki filmdeki şarkıların tamamını bir cd de topladım. Dinledikçe filmi hatırlıyorum. Hepsi de duygu yüklü.

Filmi eşimle izledik. Beklediğimiz kadar ağlamadık ama epey göz yaşı döktük. Film sonrası hafızamıza kazınmış şeyler farklı idi. Eşim; Asla tartıştıktan sonra evden çıkıp gitme, tartışmayı güzellikle bitir.
Neden böyle bir noktaya takıldı? Çünkü filmde Tarık, Ayperi ile tartışıp evden çıkıyor. Eve kaza ve ölüm haberi geliyor. Gerçekten trajik bir durum...

Film hakkında daha fazla bilgi vermiyor, izlemenizi öneriyorum. 


Unutursam Fısılda filminin bende bıraktıklarını tek cümlede toparlamam gerekirse
içimden bir ses der ki:
hayallerinin peşinden git küçük kız






5 yorum:

  1. Ben de merak ediyorum bu filmi ama bir türlü fırsatım olmadı koşturmaktan. İnşallah fırsatım olursa gideceğim vizyondan kalkmadan en azından. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet son cümlen benimde aklımda kalan filmi özetleyen cümle. Çağan Irmak bunu düşünmemizi istemiş ve başarmış anlaşılan.

    YanıtlaSil
  3. Ben filmi.cok agır ve sıkıcı buldum.Ablanin herseye ragmen kardesinden kopmamasini gorunce evet biraz agladim,ama film genel olarak tekrarlanan muziklerle doluydu...ama gitmek izlemek gerekir..

    YanıtlaSil
  4. Çağan Irmak'ın filmlerine bakınca biraz hafif kalmış bir filmdi. Ama hüznü aradaki şarkılarla bölmeleri güzeldi.

    YanıtlaSil
  5. merhaba :)
    bu filmi henüz izlemedim ama Çağan Irmak filmlerini seviyorum..
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..