2 Aralık 2014 Salı

Voltran Anneler buluştu

Sevgili Çiğdem ve Yeşim geçtiğimiz ay blogger anneleri bir araya getirdi. Feneryolu'nda arkadaş Pasta'da buluştu anneler. Lezzetli pastaları tattık. Bir araya gelmişken bol bol sohbet ve çay bir arada tam bir anneler buluşması oldu.


Şebnem ve ben erkenden orada olunca bol bol fotoğraf çektik.

Sevgili Ilknur, Çiğdem, Şebnem ve Yeşim ile 
Selfie bakanımız ile bir selfie :)
yeşim mutlu

Arkadaş Pasta'nın tatlılarına bayıldım. Herkesin çok beğendiği bir de pasta görünümlü salatası vardı. ben onun tadına bakamadım, malum biraz yemek seçiyorum... Maydonoz ve dere otu benim yemediğim şeyler arasında... Çok şey kaçırıyorsun dedi arkadaşlar, haklı görünüyorlardı.

butik pasta

Bu güzel anneler buluşması için Soran Anne Çiğdem'e ve Yeşim Mutlu'ya teşekkürler
Kütahya Porselen, Avon, Disney, Kliksa, Topicrem, China Glaze, Gün Yayıncılık, Ebebek





Yeni davetlerde görüşmek üzere,

Sevgiler



3 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..