11 Aralık 2014 Perşembe

yeni yıl hediyeleri her yerde

Siz de yeni yıl yaklaşırken hediye telaşında mısınız benim gibi?

Yeni yıl yaklaşırken her yerin ışıl ışıl olması ne kadar da güzel. Gittiğim mağazaların çoğunda yeni yıla özel süslemeler görüyorum, çok hoşuma gidiyor. Alışveriş merkezlerinde yeni yıl için özel süsler ve hatta çoğunda özel bölümler bulunuyor. 


Bu süslemeler sadece mağazalar ile sınırlı değil elbette.
Alışveriş sitelerinde de böyle güzel dekorasyon fikirleri ve yeni yıl sofraları görmek ne güzel. 

İlgimi çeken sitelerden biri keyifli ve stil sahibi bir ev yaşamının vazgeçilmezi olan dekorasyon önerileri ile Pera B 
 Mobilya, dekorasyon ve tasarıma dair evinizi ilgilendiren pek çok ürünü ve gurme lezzetleri aynı çatı altında buluşturan perabulvari.co  yılbaşı sofrası sunumları ve hediye seçenekleri ile bu yıl  çok iddialı. 
Işıl ışıl yılbaşı sofralarının olmazsa olmazı mumlar,  şık peçeteler,  gümüş servislikler, ipek runner ve masa örtüsü seçenekleri ile konuklarınıza özel detaylar ile düzenleyeceğiniz bir sofra hazırlayabilirsiniz. 

yeni yıl hediyesi
Lösevli gençler tarafından tasarlanan cıvıl cıvıl kupalar, yastıklar ve diğer aksesuarlar 
Pera Bulvarı'nda siz satın aldığınızda bağışa dönüşüyor. 

lösev bağış
Üstelik bu yıl Pera Bulvarı tarafından yılbaşına özel hediye paketleri de hazırlanmış. Hem sevdikleriniz hem de iş ortaklarınıza özel kurumsal hediyeleriniz için Divan,  Haremlique,  Selamlique, Hirefve daha birçok markaya özel zengin seçenekler perabulvari 


Yeni yıl hediyeleri için altın boncuklu peçetelikler, rengarenk mumlar, dekoratif toplar, masa örtüleri, ışıltılı boncuklar, kapı süsleri gibi onlarca ürüne dair farklı seçenekler arasında tercih yapmak da size kalıyor. 





5 yorum:

  1. Harika yazılar paylaşıyorsunuz,blogunuzu takipteyim,bana da beklerim ;) http://seftenyemektarifleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ay blogunuzu ne kadar geç keşfettim. Ayıp bana. Yeni yıl umarım hepimiz için güzelliklerle gelir. Ben de sizi bloguma davet ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu ara yeni koltuk aldık çocuğun sağlık masrafları derken iş çıktı çığrından o yüzden uzak duruyoprum bakmamaya çalışıyorum çünkü öyle güzel kırmızılar yeşiller var ki :) kardanadamlı şeyler, süsler,,,vs vs..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel değil mi,bir mutluluk katarken kendine,başkasına da el uzatabilmek:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Koç güzel bir konu ve jarika bilgiler için teşekkürler. Hediye seçimleri ve uygualama takdir edilir.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..