21 Ekim 2013 Pazartesi

30 yaşından önce izlenmesi tavsiye edilen filmler

Sevgili listelist.com 30 yaşından önce izlenmesi gereken filmleri listelemiş.
Şöyle bir göz atayım dedim, yarısını izlemişim...
İlham veren, etkileyici bu güzel filmlere bakmak isterseniz tık tık
Sizin etkilendiğiniz, çok sevdiğiniz, tekrar tekrar izlemekten bıkmadığınız filmler hangileri?



İşte listelist.com un listesi,
Benim izlediklerim kırmızı olanlar:


Bisiklet Hırsızları (Ladri di Biciclette)

Modern Zamanlar (Modern Times)

Leon

Eşkıya

Takva

400 Darbe (Les Quatre Cent Coups)

Bin Jip

Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak

2001: Uzay Macerası (2001: A Space Odyssey)

Amelie

Beetlejuice

Otomatik Portakal (Clockwork Orange)

Truman Show

Ağır Roman

Potemkin Zırhlısı (Bronyenosyets Potyomkin)

Uçurtmayı Vurmasınlar

Dövüş Kulübü (Fight Club)

12 Kızgın Adam (12 Angry Men)

Ölü Ozanlar Derneği (Dead Poets Society)

Büyük Balık (Big Fish)





Bu listeye ekleyebileceğim etkilendiğim filmlerden ilk aklıma gelenler ise:


Kumsaldaki Şarkı
Polis (Haluk Bilginer&Özgü Namal)
Aşkın Gücü
The Elephant Man


Çok sevdiğiniz, tekrar tekrar izlemekten bıkmadığınız filmler hangileri, paylaşır mısınız?

21 yorum:

  1. aaaa ben çok azını izlemişim :( son 5 yılım kaldı izlemem lazım :)
    izlemekten bıkmadığım filmler;
    içimdeki yangın
    titanik
    sil baştan
    50 ilk öpücük
    the fall
    uçurtmayı vurmasınlar
    zaman yolcusunun karısı
    barda
    black ( hint yapımı )
    my name is khan
    tanrı bu çifti birleştirdi
    tutku

    YanıtlaSil
  2. Wanted Dead And Alive
    Vivah
    Kyon Ki...
    Bodyguard
    Dilwale Dulhania Le Jayenge
    Ghajini
    My Name is Khan
    Taare Zameen Par

    Hepsi Hint Yapımı, hepsi birbirinden güzel..:)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My name is Khan gerçekten merak ettim, ne çok beğeni almış yaaa

      Sil
  3. Leon,Eşkiya ve Uçurtmayı Vurmasınlar kesinlikle izlenmesi gereken, benim de favorilerim arasında yer alan filmler :)

    YanıtlaSil
  4. İçlerinde 5-6 tanesini izlemişim yaa neyse daha var 30'a :P
    Leonu kim bilir kaç kez izlemişimdir :) Bu listeyi aldım ve film telaşına düşünce fikir olur çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. bizim de son bir yılımız, listeden seçtiğimiz filmleri izlemeli. benim izlemekten bıkmadığım 3İdiots, Taare Zameen Par , Umudunu Kaybetme , bir de bir film daha var ama unuttum ya nasıl olur :)

    YanıtlaSil
  6. kürk(für) büyük umutlar, annie hall daha çook var ama şimdi aklıma gelmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunları duymamıştım, büyük umutlar hariç :)))

      Sil
  7. ben hepsini izlemişim deTakva'nın bu listede ne işi var hiç anlamadfım doğrusu :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takva yı ben de izledim ama hiç hoşlanmadım, ben de bu listede neden olduğunu anlamış değilim...

      Sil
  8. ayy bu Leon'dan nefret etmiştim.O sümsük kızı görünce bir kere daha nefret ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa neden kiiii ben de Leon u çok sevmiştim...

      Sil
  9. böyle listeler yapabilen insanlara bayılıyorum düşünüp hazırlamam lazım : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de böyle listeler görünce hemen kendim için düşünüyorum yeni maddeler :)

      Sil
  10. Eger otuz oncesinde anne olunmussa mutlaka " i am sam" izlenmeli. Sean penn'in oyunculugu muthis. Tabii ki her yasta forest gump, 1984, hayatim, meleklerin dus yasami gibi kaliteli yapimlar izlenmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meleklerin düş yaşamını üniversite sınavına hazırlandığım sene kadıköy de izlemiştim...
      şimdi o güne geri döndüm sanki :)

      Sil
  11. ben hepsını ızlemısımn

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..