24 Ekim 2013 Perşembe

Günaydın Steakhouse Etiler

Günaydın Steakhouse Etiler


Etin bambaşka lezzetli bir hali.
Mekana girişinizde bildiğiniz kasap havası :) Etler dizili, Özel dolaplarda muhafaza ediliyor. Etinizi önceden ayırtıp, Günaydın'da muhafaza edilmesi için bırakabiliyorsunuz.
Etlerin üzerinde kime ait olduğunu belirten kartlar da var dikkat ederseniz. Bu dolaplar özel himalaya tuzu ile kaplanmış. Nemi emerek ete lezzet katan himalaya tuzu kaplı dolaplarda dinlendirilen etinizi gelmeden önce arayarak bilgi verdiğiniz işletme sizin için dilediğiniz gibi hazırlıyor. Aklımızda olsun, belki ihtiyacımız olur :))





Mekan hafif loş, bol bol ışıklı bir yer değil, ancak çalışanlar o kadar neşeli, güler yüzlü ki siz kendinizi gerçekten çok rahat hissediyorsunuz. Menüye çok fazla bakmadık bile, şefimiz Osman Şengül beyefendi bizimle çok güzel ilgilendi. Çok güzel yönlendirdi bizi.







Açılışı Cevizli Tulumlu salata ile yaptık. Bu salatalar bir harika, dana carpaccio ile et menüsünü başladık. Tek bir lezzeti tatmaktansa farklı siparişler verdik, lokum - köfte - kobe beef hepsi de oldukça lezzetli. Günaydın bu işi biliyor! Eğer giderseniz lokumdan mutlaka yemenizi öneriyorum.



Tatlı seçimimiz elbette Katmer. Sıcacık katmer arasına dondurma ile servis ediliyor. Sevgili şefimiz bizim için hazırladı. Bu güzel tatlı yanında meyveden de atıştırdık. Badem için bir miktar dondurma ayırdık, o da bu dondurma ile dondurma sezonunu kapatmış oldu, umarım :)





Biz mekandan çıkarken flaşlar patladı, bir curcuna oldu. Mekandan bizden önce ayrılan ünlüler varmış, isimlerini söylediler ama ben tanımıyorum ki...

Atmosfer, lezzet, servis hepsi de çok başarılı. 
Tekrar görüşmek üzere :)

7 yorum:

  1. ayyyy sen ne yaptın eliiifff :))) Valla ekrana yapışarak okudum ahahahahah
    Buarada bi ara ayarlayalım buluşalım ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olur yapalım bi organizasyon :) bademlebuduk@gmail.com

      Sil
    2. canım mail attım ama hata verdi. cekcenselen@gmail.com

      Sil
  2. off ağzım sulandı
    akşama et ızgara yapim bari :D

    YanıtlaSil
  3. Etseverler bakmasın benim gibi olmuyor yani bu arada salata güzel görünüyor :)) bence açılış yapıp direk tatlıyla da kapatmalı abartmadan :P :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana yemekleri koymadim canım, sadece yazdım :)

      Sil
    2. Onu anladık zatende icraattada abartmadan kapamak lazım diyorum olayı :))

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..