13 Ekim 2013 Pazar

FOKAİ balık restaurant

Çok sevdiğimiz Foça'da özel olarak tavsiye üzerine Fokai Balık Restaurant'ta balık yedik.
Daha Foça'ya gelmeden bu güzel balık restaurantın namını duyduk. Mekan, ambians, balıklar, mezeler, servis hepsi 10 numara 
Önce mekandan bazı kareler:



     

  

Mekan çok özenli ve samimi hazırlanmış, özellikle akşamları boş masa bulmakta zorlanıyorsunuz.
Biz akşam üstü 6 gibi gittiğimiz için dilediğimiz masayı seçtik. Tabi ki açık havada oturmayı tercih ettik. 
Güzel Foça sokakları, Foça evleri, mis kokulu çiçekleri bizi büyüledi.
Badem de böyle bir ev istiyormuş :))









Biz böyle hava güzel, Foça güzel, çiçekler ne güzel diye hayallere dalmışken salatamız geliyor.
Biz hayallere devam ediyoruz: Salata güzel, zeytin yağı güzel, kızarmış ekmek güzel ...



Mis gibi kalamar geliyor, taptaze... Epey acıkmışız biz Dikili, Foça gezerken

Seçtiğimiz balık da Foça'ya özgü bir kefal türü, ismini hatırlayamıyorum :(
Bir de barbun söyledik tabi, barbun çok severim.



Mezeler balıklar derken sıra tatlıya geldi.
Fırın helva sıcak sıcak balık üzerine güzel gidiyor.



Bize serviste yaşattığı kalite ve güler yüzü için teşekkür ediyoruz.









8 yorum:

  1. tabelası çok güzelmiş yaa.. orijinal olmuş :) gitmek gerek :) tabi sen şimdi izindesin. bol bol tatil :P ayyyyy benim yerime de gez olur mu. malum ben çıkamıyorum izne :)

    YanıtlaSil
  2. Tabi ama ege gezisi eylülde idi. Ancak yazabildim fokai süper bir mekan
    Foca da cok güzel
    Sen neden çıkamıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürekli çalışıyorum. boş zaman neredeyse sıfır diyebilirim. arkadaşlarla belki bi kaç saatliğine dışarı çıkmaca o kadar. sonrası yatak ve sabah kalk işe gel yine :)

      Sil
  3. Egede sağlıklı yaşam ve balık daha deyme kefine .. :))

    YanıtlaSil
  4. foçaya bir defa gittim hayran kaldım bende karataşa basanlardanım ama yarım bastım galiba:)))) yerleşemedim daha oralara

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar o kadar güzel ki yemeklerin kokusu şuan burnumda! :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..