20 Ekim 2013 Pazar

Toni&Guy Sculpting Powder // Şekillendirici ve Yağ Emici Saç Pudrası

Daha önce Toni&Guy Sea Salt Sprey hakkında burada yazmıştım. Pek memnunum :)
Sıradaki Toni&Guy ürünü ise:
Toni&Guy Sculpting Powder Şekillendirici ve Yağ Emici Saç Pudrası

Bu ürün özellikle yağlı saçlar için bir çözüm. Eğer çabuk yağlanan saçlarınız varsa tam da size göre. Ben kullanmadım ürünü ancak yağlı saçta denedim ve arkadaşıma da tabi ki hediye ettim. 
Yağlı saçların en büyük sorunlarından biri şekillendirememek... Bu ürün sayesinde hem saçınızın yağlanmasını önlüyorsunuz hem de şekillendiriyorsunuz. 


Saç pudrası derken hayalinizde talk pudrası tarzında bir şey canlanmasın. Sıradan pudra görünümü ile ilgisi yok. Çok ama çok ince tanecikler, anında emiliyor.

Kuru saçınızda saç diplerine uyguluyorsunuz ve artık şekil vermekte özgürsünüz.
lilakutudan ulaşabilirsiniz:)

İçeriği: Silica silylate, aqua

6 yorum:

  1. ilginç birşeymiş aslında ama indirim zamanında bu üründe indirim yoktu bende es geçtim :))

    YanıtlaSil
  2. cok değişik bir ürünmüş denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  3. bende henüz denemedim denemek istiyorum en kısa zamanda:...

    YanıtlaSil
  4. Bloglar Topluluğu'ndan Merhaba! Tanıtım sayfamız açıldı... Blogunuzu inceledik. Diğer bloglarla paylaşıp sizi tanımalarını ve takip etmelerini sağlayabiliriz.. Sayfanızın tanıtım yazınızı buradan yollayabilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Boyner'de indirim vardı. İkisi normalde 80 liraymış ama ikinci üründe %25 indirim olduğu için ikisi de 60 lira ediyor.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..