11 Ekim 2013 Cuma

Toni&Guy Sea Salt Sprey // saçlarda dolgunluk ve hacim


Toni&Guy Sea Salt Sprey ürünü bu ay Lilakutumdan çıktı. Zaten saçlarım dalgalı ve saç ürünlerine zaafım var, işte ben de pek mutlu oldum.
Toni&Guy -sanırım tüm dünyada- zincir olan kuaför ve saç tasarım merkezi ismi. Toni&Guy da birkaç kez saç kestirmişliğim ve yüklü bir adisyon ödemişliğim var, oradan biliyorum.
Ben hemen ürünümü denedim. Neredeyse 1 haftadır kullanıyorum.




Ürün üzerinde
''Hafif bir tutuş ile saçınızı şekillendirirken dolgunluk ve hacim verir...'' diyor.
Evet ben de bir hacim etkisi aldım. Zaten dalgalı olan saçlarımın bukleleri daha belirgin oldu. Normalde bu işlemde tercihim Wella Köpük ama bir ürünü de devamlı kullanmak istemiyorum. Toni&Guy Sea Salt Sprey bu anlamda bana iyi bir alternatif oldu.

Kokusunu çok sevdim. Deniz tuzu ürünün özelliği zaten, ancak sanki bir kıtırlık var saçlarımda, yağlı saçlar için muhteşem bir ürün, aklınızda olsun...


Bir de memnun kaldığım bu Lilakutu ürünü Toni&Guy Sea Salt Sprey den İlknur'un buluşmasında da unilever sepetinde hediye gelmesin mi?


Oh değmeyin keyfime, sevdiğim bir üründen elimde 2 adet oldu ...



bademlebuduk

5 yorum:

  1. ben bundan kullanmıştım. pek bi memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullanmaya başlayacağım:)O kadar çok ürün var ki hepsini kullanmak istiyorum..

    YanıtlaSil
  3. iyi gunlerde kullan canım ben henuz kullanmadım duz saclarada iyi geliodur insallah:)

    YanıtlaSil
  4. Indirimden alsaydım keşke. Benim de saçlarım dalgalı. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..