2 Ekim 2013 Çarşamba

Gaziantep Yemekleri Festivali 2013

Haftasonu Gaziantep Yemekleri Festivalindeydik
Festival Gürpınar / Beylikdüzü'nde idi. 
Ulaşım otobandan oldukça kolay, biz pazar günü arkadaşlarla gitmeyi tercih ettik. 
önce bizde güzel bir kahvaltı yaptık, ama dikkat ettim kimse fazla bir şey yemedi... 
Herkes kendini Antep yemekleri için hazırlamış... 
Tabi ben de :))

Alana ulaştığımızda mis gibi kebap kokuları ve 
tabii bol duman bizi karşıladı 
iştahımız iyice arttı, hava da güzel güneş de yakıyor :))





Gaziantep'in dünyaca meşhur baklava, katmer, kebap, ali nazik, içli köfte, yuvarlama, firik pilavı, çiğ köfte, kuru dolma, yaprak sarması, yoğurtlu patates, kekik salatası, nohut dürüm, kelle paça ve daha neler neler



Kuru patlıcan, biber ve kuruyemişler
acı biberler, salçalar 
bol bol Antep Fıstığı ve ceviz
künefeler, katmerler



Keyifli bir pazardı 
önemli olan sevdiklerimizle beraber olmaktı
Çoluk çocuk bir arada

kebaplar ve mekan seçimi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim
Biz de arkadaşlar da kebaplarda bir miktar hayal kırıklığı yaşadık :(

Fakat her şeye olduğu gibi buna da olumlu bakmak gerek dedik ve bir karar verdik:
Gaziantep yemekleri için Gaziantep'e gideceğiz !!!

İlk fırsatta bizim ekip Gaziantep yolcusu arkadaşlar :)


5 yorum:

  1. yaaaa ben kaçırmışım bilmiyordum beylikdüzü'nde olduğunu bilseydim kesin giderdim:((((((

    YanıtlaSil
  2. Antep mutfağını çok severim.Ama beklentilerinizi karşılamaması üzücü.Ben de kaçırdım etkinliği.Unutmuşum :)

    YanıtlaSil
  3. bekleriz Antep'e :) Antepli değilim iş icabı buradayız ama yemeklerine çok çabuk alıştık :)

    YanıtlaSil
  4. oralarda olmak vardi simdi,itiraf ediyorum fotograflara bakmadan hizlic indim yorum bolumune, ben antep mutfagina ayrica bayiliyorum :) ne yapsak ki yaa:))

    YanıtlaSil
  5. Mutlaka görülmesi gereken bir şehir :) Keşke ben de haberdar olsaymışım bu festivalden.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..