11 Ekim 2013 Cuma

Tatil Hazırlığı // Valiz Hazırlamaca

Upuzun bir bayram tatili başlamış bulunuyor, hepimize hayırlı olsun :)
sanki pek tatil gibi gelmedi henüz bana... Nedense bayram için olan tatillerde dinlenemiyorum ben, yalnız değilim değil mi? 

Öncelikle yolculuk yapacaksanız -bizim gibi- valiz hazırlığı ile başlıyor bayram tatili.
Çoluk çocuğa karışınca götürülecekler listesi epeyce kabarıyor. Biz her seyahat öncesi liste yaparız, unutulmayacaklar listesi. Aklımıza bir şey geldikçe listeye ekleriz. Liste ortada durur ve işini tamamlayan ilgili maddeyi çizer. Çok prensipliyiz canım :)
Eğer kendinize güvenmiyorsanız, bazı şeyleri mutlaka unutuyorum diyorsanız valizim diye bir site bile var! Listenizi hazırlıyorsunuz ve onlar size hatırlatıyor... Mesela çocuk eşyaları için listeleri burada



buradan

Bir de götürdüklerimizin neredeyse yarısını kullanmama durumu var ki o çok acı...
Boşa taşımış oluyorsunuz onca şeyi. Ama işte olmuyor, ya ihtiyacım olursa, ya bunu da giymem gerekirse vs. vs.

Özellikle giyeceklerde önce zihnimde kombinler yapıyorum ki alakasız şeylerle karşılaşmayayım tatilde. Özellikle ayakkabılar -hele de çizmeler- çok yer tuttuğundan daha çok kıyafetle kombin yapabileceğim ayakkabıları seçiyorum.

Yolculuk sırasında giyilecekler ise genelde ev eşofmanı, tshirt, en rahat spor ayakkabı ve yelekten oluşuyor... 
Yolculukları sırasında hanım hanım, ütülü kıyafetler giyip bir de full makyaj olan insanları kınıyorum :) 12 saat şehirler arası yolculuk yapmış ama sanki evden sevgilisiyle ilk defa buluşacakmış gibi çıkmış kızlar siz bu gezegenden misiniz?







İyi tatiller, mutlu bayramlar

6 yorum:

  1. İyi yolculuklar, iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. evett bende kınıyorum en rahat kıyafetle çıkarım yola onları farklı klasmanda izliyorum bitanem mutlu bayramlar görüşürüz

    YanıtlaSil
  3. iyi yolculuklar:) bir de denize pür makyaj gidenler var ki hiç konuşmayayım onlar için:)

    YanıtlaSil
  4. iyi yolculuklar iyi bayramlar iyi tatiller canım :))

    YanıtlaSil
  5. Evet onlar bu gezegenden muhtemelen blogger arkadaşlarımızdandır o kadar boyayı nereye kullanacaklar yoksa dimi..
    Bu kadar ürün alan blogger badanasız çıkmıyordur o yüzden lütfen yadırgamayın onları :))
    Bu arada hayat sana güzel gez gez bütün sene bitiremedin arkadaş bizim yerimize de gez anca senede bir yapabiliyoruz tatili oda bütün yıl canımı yakıyor..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..