18 Ekim 2013 Cuma

BIOBLAS Sıvı Saç Kremi

Saçlarım benim de herkes gibi çok dökülüyor.  Herkes gibi diyorum çünkü kiminle konuşsam saç dökülmesinden şikayetçi. Ne kadar da sık rastlanan bir sorun
Saç dökülmesi herkesin sorunu olunca bunu önlemek için ürünler de her yerde karşımıza çıkıyor.  BIOTA Laboratuvarı da bu konuda çalışmış ve bize süper bir ürün hazırlamış.
BIOBLAS Saç Dökülmesine Karşı Sıvı Saç Kremi

Durulanmayan saç kremi candır.  Şampuan+saç kremi ayrı kullanılan ürünler bana göre değil.
Bir nevi saç bakımı olarak kullanıyorum
Neden mi:
1- BIOBLAS Sıvı Saç Kremi saçın kolay şekil almasını sağlıyor
2- elektriklenmeyi önlüyor
3- saça parlaklık veriyor
4- dolgunluk sağlıyor
5- kolay taranmasına yardımcı
6- zayıf saç köklerini besliyor
7- güzel kokusu gün boyu saçınızda



Bütün bu özellikler bir sıvı saç kreminden beklentilerimi karşılıyor
Üstelik uygulaması da çok kolay.  Havlu ile nemi alınmış saçınıza iyice çalkaladığınız spreyi sıkıyorsunuz. Bu kadar da kolay işte ...

Saç dökülmesine etkisini sorarsanız henüz dökülme önleyici etkisini görmedim,  bunun bir çok sebebi olabilir. Ancak saçı güçlendirdiği için uzun vadede etkin olacağını düşünüyorum.

Ben severek kullanıyorum,  kulladıysanız siz de yorumunuzu yazın lütfen :)

Sevgiler





2 yorum:

  1. Bende Bioblasın sıvı saç kremini bu aralar kullanıyorum. Saç ıslak veya kuru iken kullanılıyor olması güzel bir özellik. Şekle girmeyen kabarık saçlarımın kolayca şekle girmesi konusunda tek yardımcım desem yeridir.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..