23 Aralık 2013 Pazartesi

Bademin kariyer planı


büyüyünce ne olacaksınEvimizin özgür kızı Badem yakın zamanda önemli bir karar verdi. 
Biz de Bademin bu kararını desteklemeye karar verdik. 

Ben hiç sormadım ama etraftan soranlar oluyor ki Badem düşünmüş:
Büyüyünce ne olacaksın? sorusunun cevabını bulmuş.

Balıkçı olmaya karar vermiş.
Aynı zamanda da anne olacakmış.

Çocuk da yaparım kariyer de diyor sanırım :)

Badem kızım balıkçı olacak, tek sorunu henüz bir oltaya sahip olmaması...
Bunu halledebiliriz diye düşünüyorum ve kendisini destekliyorum.

Biz de onu destekleyince bana farklı bir meslek buldu. 
Pamuk Şekerci

Sanırım pamuk şekeri çok seviyor olması ile ilgili, ancak şu aralar planlarım arasında yok bu iş değişikliği...


Sizin kariyer planınız neydi?
Ne oldu?



15 yorum:

  1. çok sevimli ya balıkçı olması

    YanıtlaSil
  2. İnsanın hayal ettiği işi yapabilmesi harika vallahi (:

    Badem in daha çok karar değiştireceğine eminim, yesinler onu!

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sevdiği ve mutlu olduğu bir işi yapar...

      Sil
  3. Bir ara şarkıcı olmak isterken sonra tiyatrocu olmak istedim sonra psikolog ...anaokulu öğretmeni...
    sonunda sabah 7,40 akşam 17,40 rakamlar stresli işlerle uğraşan bi işim oldu ....... şükür tabi ama hayalim bu değildi :)
    hayalleri gerçek olsun fındığın..
    mutlu haftalaaaaaaaaaaaaaarr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke hayallerimizdeki işler olsa
      onun da bol fikir değiştireceğine eminim :)

      Sil
  4. ayy ikinizin de mesleğine bayıldım :) Bademi benim yerime kutla canım :)

    YanıtlaSil
  5. ilginç bir meslek seçimi, bakalım daha nasıl değişecek :)

    YanıtlaSil
  6. mantıcı olmalıydım ben yaaa
    Çok daha mutlu olurdum sağlıkçı olmaktan...

    YanıtlaSil
  7. :)) canım ya suppermis ..balık yemeyi seviyor mu peki ? Pamuk seker fikri de çok tatlı geliyor kulağa.. Ben bir kurabiye evi acayım istiyorum inssallh. :)) optum balikciyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balık yemeye çok düşkün olmasa da seviyor diyebilirim :)
      umarım hayaline kavuşursun sevgiler.

      Sil
  8. oyyy kuzum oldukça radikal bir karar vermiş bravo :) göktuğ da çöpcülükle başladıgı meslek hayatına tır şoförü olarak devam etti şimdilerde ise komutanlık sayıklıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tır şoförü olmak da eğlenceli gözüküyor, komutanlık için bir şey diyemeyeceğim :)))

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..